ik had belooft een schema te tekenen, dus hier heb je het. Dit is MIJN interpretatie van de zaak. Iedereen is vrij fouten op te merken (ik heb een zware week gehad) en voorstellen te doen.
je had 2 accu's he? Zekeringen 1 en 2 beperken de max stroom in je boot. Ik zou die misschien op 15 Amp elk zetten, dat geeft je 30 amp en ik denk dat dit genoeg MOET zijn voor een amsterdam vooruit te krijgen. Heb je meer nodig, is er iets mis. Wellicht is 10 amp elk al genoeg.
zekering 3 beschermt de motor/regelaar combinatie. Daar je maar 1 motor hebt is het misschien niet nodig, echter bij problemen met de motor gaat deze zekering eerst stuk - dan heb je nog roer, boegschroef en wellicht waterspuit te beschikking om toch nog iets te manouveren.
ik snap niets van je motor en regelaar keuze, ik schat dat je max 20 Amp nodig hebt voor een amsterdam te laten varen. Dit meet je echter beter eens door het model tegen te houden en volle gas te geven. zekering 3 neem je dan iets boven deze waarde. Als je meer dan 20 amp meet denk ik dat je keuze motor/schroef verkeerd is. Ik gok dat misschien zelfs 10amp genoeg is voor zulke boot.
zekering 4 beschermt de verlichting etc, 2 amp is genoeg (anders rooster je je printje), je moet je lampjes eens uittellen, wellicht is 1 amp zelfs genoeg.
zekering 5 is voor de boegschroef, zelfde filosofie, ik schat voor een raboush boegschroef toch zeker 10 amp nodig. Weeral, meten is weten.
hoet je dit in elkaar zet, met solderen of stekkers is je eigen keuzen, ik gebruik echter nu overal goud stekkers van 4mm - zelfs tussen motor en regelaar. Gewoon makkelijk als ik iets uit elkaar moet halen.
zoals je ziet gebruik is geen aparte accu voor de ontvanger - dis de rode draad van de regelaar bij boegschroef verwijderen !!
Patrick