Deurloo op Goes
wel Maurice het word al steeds meer deurloo.
de winch op de kop ziet er goed uit, ook qua groote.
Je weet hoe lang ik ben, en moet er flink onder bukken om de brandstofvulslang te pakken.
voor de winchen achter zal je echt moeten gaan knutselen.
maar je hoeft ze niet werkend te hebben, tenzij je op ankers wil gaan liggen.
wel jammer dat de kraancabine aan de verkeerde kant zit.
zitten op de kop van de kraanmast ook 2 halve manen, zodat ie in de mik bij de brug vastligt?
bouwse Loek
loek,
de mik moet ik nog bouwen, ga morgen naar hobby haven materiaal aanschaffen.
de kop van kraan heb ik foto's van nodig zodat ik dat goed kan maken want dat zit er allemaal nog neit op. ik weet dat het er is die 2 halve manen maar om dat uit mijn hoofd te doen vind ik toch net ff te moeilijk.
@ hans materman
tja de kraan opzich is wel leuk nu inmiddels ja. uit de hand bouwen kan ik ook nog wel doen maar ik wil er toch met werkschependag beetje een degelijk schip naar buiten gaan brengen dan. maar zoals loek al zei " het word steeds meer deurloo".
en omdat ik nogal lui ben aangelegen heb ik mijn boeings ankers besteld bij Flevo zo komen ze netter bij mij aan en zo hoef ik ze alleen maar schuin op maat af te snijden.
***** MEDEDELING *******
op 14 & 15 februari is er in de zeelandhallen weer de grootste modelbouwbeurs.
dan zal dan de "DEURLOO" aanwezig zijn en kan ieder die intresse heeft dit model bewonderen en kritiek geven.
ik zal staan bij MBV Focus.
zo iedereen weer op de hoogte ken ik weer lekker niks doen
ciao ciao