B
bert berger
Guest
Nico, ik maak (schuur!!) de achterlijst van de roeren altijd wigvormig (voor dik, en achter dun). Ik rond ze dus niet af. Het liefst heb ik ze messcherp! Nu lees ik dat jij hem juist hoekig maakt.
Als je de achterkant van het hoogte, danwel richtingroer hoekig maakt (misschien is het woord stomp beter), en dan bedoel ik dus 90 graden, ontstaat er tijdens het vliegen een vacuum. Dit vacuum is volgens mij ongewenst!
Waarom is mijn geprofileerd hoogte en richtingroer van de spitfire dan enigzins afgerond? Of ligt dit niet zo simpel? Vertel!!
Gr. Bert
Als je de achterkant van het hoogte, danwel richtingroer hoekig maakt (misschien is het woord stomp beter), en dan bedoel ik dus 90 graden, ontstaat er tijdens het vliegen een vacuum. Dit vacuum is volgens mij ongewenst!
Waarom is mijn geprofileerd hoogte en richtingroer van de spitfire dan enigzins afgerond? Of ligt dit niet zo simpel? Vertel!!
Gr. Bert