Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gezien jouw werkwijze heb je deze toch al klaar? Heb ik hem al ergens op een baan gezien of dient ie als lading?
Volvo FH 16 750 schreef:
Hallo allemaal,
Ik werd er gisteren, 6 juni 2019, er op attent gemaakt door een MBVP vriend : Wanneer gaat het bouwverslag weer verder van de Caterpillar Generator.
Ik dacht zelf dat ik dit bouwverslag al had afgemaakt, maar nu blijkt dat dit niet klopt, dus zal ik binnenkort in vogellucht het bouwverslag afmaken.
Marco bedankt !![]()
Volvo FH 16 750 schreef:
Update : 0007
Hallo allemaal,
Waar was ik gebleven met de bouw van de Caterpillar Generator ingebouwd in de 30 feet container ?
De laatste update : 0006 was : 6 december 2013 !
Dit is meer dan vijf en half jaar geleden !
Vanaf nu zal ik regelmatig weer een update plaatsen.
Hallo Rolf,
Het klopt dat jij de container met de Caterpillar Generator al hebt zien rondrijden.
De container met de bij behorende Pacton containertrailer heeft achter 2 Scania's van HobbyvanRobbie gehangen, hij heeft er mee rond gereden op de rij demo bij Hobma Elst in 2017.
In mijn beleving had ik het bouwverslag al helemaal afgemaakt, maar niets is minder waar !
Bekijk bijlage 325026
Ik werd erop attent gemaakt door Marco,( Demian) die vroeg mij wanneer ik het bouwverslag van de Caterpillar Generator ging afmaken.
Nu bij deze ! Bekijk bijlage 325025