A
Acropilot
Guest
haha lollig fotootje 
grts

grts
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vind ik dus ook, en mijn collega's, waaronder ook echte piloten, ook....vind jouw eigen schema mooier.
Lekker simpel, strak en doet het vliegtuig ook wat groter lijken.
Ik was eigenlijk niet van plan malletjes te maken, maar goede instrumenten foto's van 't internet bewerken, dan uitprinten en uitknippen. Vervolgens weer opbouwen op een (triplex?) panel met wat dieptewerking door wat laagjes te gebruiken. De stoel wordt meer een rugkussen, zoals op sommige foto's op google te zien is. Waarschijnlijk wordt dit van geschuurd balsa bekleed met vilt. Gespen worden gemaakt met een stukje vilt of dun leer.Ga je voor de Corby cockpit nog iets van malletjes maken voor vacuum delen, zou mooi zijn kan ik die ook gebruiken en laten we Rob de vacuumdelen maken.
Ruimte zat als de bodemplaat eruit gaat en de servo's naar achteren worden verplaatst.Maar dan moet je daarvoor wel ruimte maken in het model.
Phoenix zei:Ik was eigenlijk niet van plan malletjes te maken, maar goede instrumenten foto's van 't internet bewerken, dan uitprinten en uitknippen. Vervolgens weer opbouwen op een (triplex?) panel met wat dieptewerking door wat laagjes te gebruiken.
klopt, Rob heeft er een vacuum formed piloot bij de kit gedaan, en deze ziet er eigenlijk best goed uit. Helaas is het wel een halve piloot.Een nieuwe heeft een langer lijf en dat zou goed uitkomen
Ik heb al wel wat 1/4 poppen gezien, maar de links staan op de PC van m'n werk, zal ik morgen even plaatsen. Mijn grootste zorg is het gewicht van die piloten :? Ze zijn toch zo'n 45 cm lang.Heb je al een pop die je gaat gebruiken en zoja welke.