Het uitprinten, plakken en dieptewerking toevoegen aan de instrumenten was me toch te veel van het goede, dus toch maar even naar Danny geluisterd.
Danny Mulders zei
bij hobbyin in waalwijk hangt er in het rek nog een set instrumentenpanelen, kost 12,95 dacht ik
En dus heb ik gisteren hobbyin maar eens gebeld, en vervolgens een 1/4 cockpit setje besteld. Lag vandaag al in de bus! (prijs 10,95 eur)
Het ziet er beter uit dan ik had durven hopen! :zon: Keuze uit diverse wijzerplaatjes, behuizingen en glasplaatjes.
Hier een Attitude en Airspeed indicator
Er zitten ook2 NAV/COMM paneltjes bij met frequentie plaatjes, glasplaatje en knoppen
Hier alles ingebouwd in de cockpit, let op ik heb ook nog een throttle en mixture hendeltje toegevoegd, vond ik wel een grappig detail. De kleine vlekjes boven de radio's heb ik inmiddels bijgewerkt met wat verf.
En hier met de kap erop en met de zijkanten van de slides dichtgemaakt. Bijna aan het eind komt een klein gaatje om een imbussleutel door te kunnen steken in de imbusmoer die nu ingebouwd zit. Hiermee is de boel vaster/losser te zetten indien nodig.
Er komt alleen nog een mobiel GPS-je in.
Nou laat die piloot maar komen hoor!