Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb nog een flexibel staafje, weet niet wat het is. deze plak ik aan de voorkant van de vleugel vastMaurits zei:Laat maar horen wat jullie er van vinden.
in de toekomst een shockflyer versie??????? :lol:cdrom flyer zei:Ga je voor de vlieg prestaties dan is de platte romp het beste.
"borstel" regelaar voor "uitsluitend" Lipo's kan je ook rustig voor NiMH/NiCAD accu's gebruiken, de regelaar zal hooguit iets te snel afslaan wegens "te lage" accuspanning, maar echt veel invloed op de looptijd zal het niet hebben .....Maurits zei:En heeft er iemand een site liefst in NL waar ik goedkoop regelaars kan krijgen? Bij rctechnics zijn ze erg goedkoop, maar daar hebben ze geen 10A nicd/nimh regelaars.
Nou en.Maurits zei:De zender en ontvanger heb ik inmiddels ontvangen. Ik ga voor het idee van de carbonstaven onder de vleugels. Maar een vraag, hoort het dat de achterkant van de vleugel een stukje op de top fuselage drukt?
En heeft er iemand een site liefst in NL waar ik goedkoop regelaars kan krijgen? Bij rctechnics zijn ze erg goedkoop, maar daar hebben ze geen 10A nicd/nimh regelaars.