Ziet er uit alsof dat nog te repareren is.
Maar zo leer je de zwakke plekken in je vliegtuig te vinden.
Als je het zwaarte punt te ver naar voren hebt is dat net zo lastig als b.v. je hoogte roer naar beneden te zetten bij je eerste start.
Die 410gram is wel wat zwaar maar daar moet nog goed mee te vliegen zijn.
Een speed 400 is nou eenmaal veel zwaarder als een borstelloze motor.
Dat een platte romp slechter vliegt met veel wind geloof ik niet.
In ieder geval heb je dan minder luchtweerstand en wat minder gewicht. :wink:
Maar zo leer je de zwakke plekken in je vliegtuig te vinden.
Als je het zwaarte punt te ver naar voren hebt is dat net zo lastig als b.v. je hoogte roer naar beneden te zetten bij je eerste start.
Die 410gram is wel wat zwaar maar daar moet nog goed mee te vliegen zijn.
Een speed 400 is nou eenmaal veel zwaarder als een borstelloze motor.
Dat een platte romp slechter vliegt met veel wind geloof ik niet.
In ieder geval heb je dan minder luchtweerstand en wat minder gewicht. :wink: