Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo
stop nu eens eindelijk met die onzin want straks gebeuren er echt ongelukken en dan is het ik heb maar een hint gegeven en niet gezegd dat hij die accu's moest gebruiken
en dan heb ik het tegen MKABEL
accu's van een mobieltje horen thuis in een mobieltje
de telefoon zorgd dat de accu's worden opgeladen en ook dat de lading stopt als ze vol zijn
dit zit er op een gewone lader niet op dus de kans dat ze uit elkaar knallen is zeer groot
dan de ontlaad stroom van een mobieltje is een paar miliamp en een motor trekt al snel een paar amperes dus meer dan goed is voor de accu
indien het gewicht van een accu tegroot wordt voor het gebouwde model zijn er een paar oplossingen zonder heel die gevaarlijke rommel
als een pak van sub c cellen te zwaar is ga je naar het type AA cellen deze zijn kleiner bestaan ook in 3.4 amp en zijn wat laden ontladen niet veel verschillend met de sub G al kan de sub C wat meer amperes leveren
indien dit nog allemaal te zwaar is kan je op lipo lifepo over gaan maar dan moet er wel een lipo regelaar in of een een lipo saver in de kabel worden opgenomen
en al de rest wat er voorgesteld wordt van accu's is gewoon brol en niet te doen
SH/HH je zegt dat je er nu 4.8 volt in het liggen dus wat is je probleem
als je de accu nu rechtstreeks aansluit op je ontvanger en de bec van je regelaar uitschakelt is je spannings probleem opgelost
met een volle accu blijf je nog binnen het veilige berijk van de max 6 volt dat je ontvanger aan kan en op 4.8 heeft hij meer dan genoeg om een vijver over te kunnen varen
het uitschakelen van de bec gebeurt door de rode draad uit het stekkertje van de regelaar te halen en dit te isloren (niet weg knippen)
je kan nog gewicht sparen door het servo heveltje af te knippen aan de kant die je niet gebruikt
elke gram telt ik heb zelfs bij 1 model de ontvanger uit zijn doosje gehaalt om gewicht te sparen
groetjes raf