Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ga vrijdag weer naar het schip, en dan neem ik hem zeker weer mee,
wel nog wat dingen inkopen, zoals slijpschijfjes voor dremel en hout, voor die zogenaamde 'kieren'
goedenavond allen, kan ik die schuine randjes ook met Balsa maken?
ik heb weleens gehoord dat als er een beschadiging in komt, dat dan al het Balsa verrot, omdat het zo licht en dun is, tuurlijk komt hier nog een polyester laag overheen, maar voor de zekerheid.....
Kan je je fotos niet eens verkleinen? overal laat je zo zo groot! Heel vervelend. Je kan het heel makkelijk zo bij imageshack laten verkleinen naar 800x600. Scheelt een hoop tijd om te wachten.
Gelukkig weer een nieuwe pagina.
Zoals je gezien hebt (zijn de foto's gelukt?) ben ik aan boord, je topic is hier bijna niet te bekijken.
Het laad zo langzaam met die zware foto's.
Ik had je via MSN al gevraagd om je foto's kleiner te houden.
Ik zal als ik thuis ben je topic weer eens bekijken, voorlopig is het een aanslag op mn bandbreedte.
jah sorry, moet je dan bij image hack de grote selecteren, en dan 'resige image?' aanklikken? als ik foto's maak met de telefoon is het niet zo lang laden