Tja, voor upload bij dit forum. Maar er zijn nog tientallen andere servers waar je foto's kan hosten hoor.Kwam er net achter dat je maar een beperkt aantal fotos kan uploaden. Nu snap ik bertus wel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, voor upload bij dit forum. Maar er zijn nog tientallen andere servers waar je foto's kan hosten hoor.Kwam er net achter dat je maar een beperkt aantal fotos kan uploaden. Nu snap ik bertus wel!
Misschien, maar aan de andere kant - lang niet alle forums hebben hun eigen foto-upload, en die fotoservers doen er niet moeilijk over en hebben ook geen uploadbeperkingen...dat is eigenlijk het probleem bij een ander leggen (vind ik)
Het slechte hout is mij ook best meegevallen.
Ouderwetse besturingshulpstukken - kan je dat wel echt beoordelen? Het toestel is ontworpen met een "blind" pendel-hoogteroer, en daar was niks ouderwets aan. Te korte rolroeren - hoe bedoel je, ik lees bij anderen dat ze hartstikke effectief zijn; verder zijn ook de rolroeren ontworpen met "blinde" aansturing, wat ik nogal mooi vind. De mijne heeft nog niet echt gevlogen, maar ik vind dat je het niet kan maken om het toestel afwijkend te bouwen volgens je eigen inzichten, en dan het ontwerp af te kraken... op de punten die je zelf hebt gewijzigd...???
Het is natuurlijk een typische hellingzwever qua ontwerp. Waarom heb je behoefte aan richting voor thermiek? Op mijn toestellen die rol + richting hebben gebruik ik zowiezo zelden richting...
Niet doen alsjeblieft... de Talon blijft leverbaar. Zo'n forum kan ook in de verre toekomst een bron van gegevens zijn, en niks is ergerlijker dan dat je een oud draadje opzoekt en dat dan de foto's verdwenen zijn...