hahaha dat is fijn om te horen .

het was dan ook met de beste intenties dat ik het aangaf .
nu moet ik ook zeggn dat ik n dit geval de motorkap verder zo zou laten , het is zelfs best een mooi gezicht om die mooie cillinderkop te zien .
daarbij komt dat de situatie er al heel anders uitziet als de kap zijn kleurtje heeft gekregen .
1 ding is zeker voor de koeling van je motor is hoe hij nu zit ideaal.
je tank bevestiging ziet er ook keurigh uit zo .
heb je ook rekening gehouden dat je nog gaten aan de onderkant moet hebben om de lucht uitstroom te garanderen ??
als je geen uitstroom gaten hebt zal de lucht die er van voren inblaast een druk op bouwen waardoor er geen luchtstroming mogelijk is om de hitte af te voeren .
oorspronkelijk hoort het gat van de uitstroom groter te zijn dan de totale instroom opening .
ik had het op mijn extra opgelost door twee ronde gaten te boren met de ronde gaten zaag ( zie foto ) en dit was voldoende .
ik vloog met een reso en een 27x10 mezlic dus hij zou zeker te warm geworden zijn als dit niet afdoende was geweest .
mvg eric