Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
met alleenmagneetjes zou ik niet de canopy vast zetten.
je moet echt lipjes maken zodat je de canopy kan borgen .
anders ben je hem straks in volle vlucht kwijt .
mvg
ja zo maken we elkaar van alles wijs heik heb gisteren gellerd hoe je van Pakpapier een vleugelbuis huls maakt
zo steken we er allemaal wat van op .
mvg eric
CorVandaag terug van m'n werk gekomen en er lag een doos klaar ..Eindelijk de uitlaat was binnengekomen... maar wat bleek , staat er op de achterkant ingeslagen RDL 55. Op hun website staat daarbij; max.55 ccm.
Ik heb een 80 CC motor, maar bij de bestelling zeiden ze dat deze de juiste was. Wat zeggen jullie? Is deze demper toch de juiste? ( Natuurlijk heb ik al een email gestuurd naar Pefa, maar uiteraard nog geen reactie).
Ben ik weer. Ik wilde eerst eigenwijs zijn, en toch met magneten doen, want houden zal het zeker, voor wegwaaien maak ik me totaal geen zorgen. Totdat ik las de canopy ook onderdeel maakt van de constructie. ( wat ik eigenlijk wel vreemd vind), maar ik zal het aannemen en toch met schroeven vastmaken :-/
@ Johan... erg mooie kap ... ik heb nog een hoop te oefenen om zo'n mooie kap te kunnen maken.
Geen reactie op dit ?? Cor