U
ultim@te
Guest
gewoon je geld incl verz terug eisen , tis wel hun fout niet de jouwe .
mvg
mvg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben idd Pisnijdig... Heb een boze brief gestuurd in mijn beste duits ( en dat is niet veel soeps)... Dat waren nu totaal 68 euro verzendkosten zonder iets in m'n handen te hebben..... vind ik niet leuk.
Bedrag van de demper zal ik wel terugkrijgen, maar al dat heen en weer gestuur... allemaal voor de kat z'n k*t . Ben boos..
Cor
Bedrag van de demper zal ik wel terugkrijgen, maar al dat heen en weer gestuur... allemaal voor de kat z'n k*t . Ben boos..
Cor
Paketversandfähige Sachen sind zurückzusenden. Sie haben die Kosten der Rücksendung zu tragen, wenn die gelieferte Ware der bestellten entspricht und wenn der Preis der zurückzusendenden Sache einen Betrag von 40 Euro nicht übersteigt oder wenn Sie bei einem höheren Preis der Sache zum Zeitpunkt des Widerrufs noch nicht die Gegenleistung oder eine vertraglich vereinbarte Teilzahlung erbracht haben. Anderenfalls ist die Rücksendung für Sie kostenfrei.
naar het schijnt zijn die beide niet als vrienden uit elkaar gegaan ....
Uwe heeft mij persoonlijk verteld dat hij geen mallen meer heeft van de extra, en mijn E-Mail heeft hij verder gestuurt naar Volkmar waar de kap nu weg komt.
Mvg Johan
Een reso voor deze grote heeft ook al een 70 mm doorsnee denk ik .
Ik heb 75 mm ruimte tussen onderkant romp en de vleugelbuis , en dan moet er ook nog een tunnel om de damper heen :-/
Cor :-(
Ik denk dat het een eigenbouw moet gaat worden .