Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Die zou volgende week in het water moeten.
Hi, is possible to purchase somewhere fiberglass hull for Fairmount Alpine in 1:50 sale? Sorry about my English, I do not speak Holland
Hallo Edwin,
Op foto is het blauw te licht, de romp ook, ligt aan de flits dacht ik.
Volgende foto's maak ik buiten.
Heb je soms een idee welk anker kan gebruikt worden??
Mvg, Patrick
Like I wrote before, there are no fiberglass hulls for sale. The one Bert Kroes owns is one out a limited series of 6.
Hallo Edwin,
Heb ik ook tegengekomen op het forum, iemand wist ook dat die dingen in Duitsland te vinden zijn, in het klein dan natuurlijk, maar ze hebben er heel wat. Heeft iemand een idee welk bestel nummer het zou kunnen zijn??
Hoeveel balast heb je zowat moeten steken, totaal, betterijen incluis? Enig idee?
Mvg Patrick
ben gisteren even wat foto,s gaan maken van de faimount mog wel op de kade komen maar aan bord wilde de kaptein niet er lagen er twee naast elkaar zal binnen kort ze in mijn albun plaatsen groetjes jan
Hoi Jeromeke,denk dat dat te maken heeft met de isps regels jan. anders staan er elke dag fotograven aan de kade
de isps code geldt zelfs op terminals in rotterdam tis lullig maar tis nie anders. stond er ook iets van een bord bij de gangway jan in het engels?? daar staan vaak de belangrijkste isps regels op.
edwin gaat er steeds beter uitzien je fairmount boot, toevallig ook aanwezig op de wsd??