Ik zou denken bij vrijwel elke supermarkt in het rekje met huishoudelijke spulletjes.
Die kopspelden? Okee. Zal er eens naar kijken als ik weer in de supermarkt kom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou denken bij vrijwel elke supermarkt in het rekje met huishoudelijke spulletjes.
Kan je dat nader uitleggen,Marc?Azijn is een aftreksel van amoniac , heeft gelijkende eigenschappen
Je zou dan UHU hart of Bison Kombi Power kunnen nemen.
Ik gebruikte destijds een campingaz-blikje en een oud fluitketeltje.Bedank! Ik heb op YouTube iemand gezien die ze kwartiertje boven pannetje kokend water hield en ze dan ook boog. Dat wil ik ook gaan proberen
Ik ga dus nu als de grondverf droog is die 225 en 226 er in lijmen. Om vervolgens nog een keer te grondverven en te schuren.
Ik gebruiken zelf deze tang. Bevalt me best...als je niet te hard knijpt [emoji1] anders heb je twee korte latjes.
https://www.modelbouwenzo.nl/epages...ps/80239986/Products/MCR-PTK8040&Locale=nl_NL
Hallo Christian,
Goed bezig met je Sherpa. Je schiet al lekker op. Jammer dat ik dit niet eerder heb gezien, zie nu toch een mogelijk probleem wat je in de toekomst zeker tegen gaat komen. Betreft je boegschroef en dan met name de stand er van. De flens waar de motor op komt ligt nu horizontaal. Dat betekent dat de motor verticaal gemonteerd wordt en dat dje de schroefjes van boven af er in moet draaien. Echter boven de motor zit een dek. Je kunt er alleen bij door de opening van de opbouw. En ik geef je de garantie dat de motor met peddeltje een keer verwijderd moet gaan worden. Ze hebben de nare gewoonte dat het peddeltje loslaat van het asje naar de motor. Het voorste schroefje zal de meeste problemen geven, immers die zit ACHTER de motor. De oplossing zou zijn om de flens waar de motor op komt naar achteren toe te kantelen zodat je er beter bij kunt om de schroefjes los te draaien. 45 graden zou ideaal zijn. Maakt voor de werking niets uit. Waarschijnlijk heb je het hele geval al vastgezet, andere kant is, je kunt nu met wat moeite er nog bij om het eventueel te veranderen.
Vervolgens moesten er wat dingen schuin verlijmd worden. Dit vond ik best moeilijk. De oplossing voor mij was uiteindelijk de stukjes met seconde lijm op hun plek te zetten om vervolgens aan de achterkant lijm in de naadjes te laten lopen. Deze naadjes waren al ontstaan omdat ik ze schuin moest af vijlen.
Bekijk bijlage 337119
Vriendinnen? Jawel. Om als 3e en 4e handje te dienen. Wel even lief vragen.
Werkt bij mij al een jaar of 35... Nou ja, ze is niet meer m'n vriendin, maar m'n vrouw.![]()
Houtlijm is uiteindelijk makkelijker om mee te werken:
je hebt de tijd om de stand te veranderen, je vingers/oogleden/gereedschap plakken niet plotseling aan elkaar en het stinkt minder.
Ja. Die.Je ex verloofde?