Weer een paar uurtjes verder. Druk bezig om de huid aan te brengen. Vervelend karweitje! Sommige onderdelen komen ook niet netjes uit. Of dat nou aan mij ligt of aan de Billing boats bouwdoos/beschrijvingweet ik niet. De spanten en dekken lagen in ieder geval keurig recht. Toch sluiten huidstukken niet helemaal netjes aan en het gedeelte wat in de boeg verlijmd is heeft behoorlijke kieren aan zo'n beetje alle kanten. Maarja. Niks wat een plamuur later niet verhelpen kan.
Ook een een paar mini spantjes van het achter boeisel op hun plek verlijmd.
Wie kan mij van een link voorzien met geschikte binnen verlichting? Ik heb wel gezocht maar op de websites die ik ken niet zo snel iets geschikts gevonden. Aangezien ik een interieur in de brug krijg wil ik daar ook wel bij passende verlichting bij. Iets als mini TL lampjes ofzo. En het liefst niet te ingewikkeld
Ook een een paar mini spantjes van het achter boeisel op hun plek verlijmd.
Wie kan mij van een link voorzien met geschikte binnen verlichting? Ik heb wel gezocht maar op de websites die ik ken niet zo snel iets geschikts gevonden. Aangezien ik een interieur in de brug krijg wil ik daar ook wel bij passende verlichting bij. Iets als mini TL lampjes ofzo. En het liefst niet te ingewikkeld