Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben bang dat de draad over 2 meter wel erg achter gaat lopen.
Over die afstand ontstaan gemakkelijk oneffenheden in het profiel
(Ik ga er tenminste vanuit dat je met een zwaartekrachtsysteem snijdt en niet CNC)
Waarom niet de vleugel vooraf ik kleinere stukken verdelen?
Groet!, Patrick
Omdat je dezelfde snijmal gebruikt voor de 'tipkant' van het eerste deel en de 'wortelkant' voor het tweede deel sluiten die twee delen altijd aan.
.
Sorry, maar over niet begrijpen gesproken ......(van 3 verschillende mensen )
Veel succes verder
Eindelijk klaar !!!!
Had nog een houten kistje liggen en heb daarin alles ingebouwd...
Er staat ook nog een buffertank op
![]()
Binnenin staat er ook een opvangflesje op de blaasopening ( kan de eventuele lekkende olie opgevangen worden en dan nadien terug laten opzuigen )
Om eerlijk te zijn begrijp ik het nog steeds niet.Je hebt mijn stelling blijkbaar niet begrepen.
Als je de schets bekijkt zou het kunnen bij het snijden van meerdere blokken dat je ergens niet 100% goed zit
Om eerlijk te zijn begrijp ik het nog steeds niet.
Ik zie niet waarom dit de reden moet zijn om met een overspanning van 1 meter te snijden, met alle genoemde nadelen van dien.
Als ik een vleugel maakt leg ik alle losse schuimblokken tegen elkaar, ik fixeer het met tape, teken dan de vleugelvorm erop. Daarna profielsnijden met de gravitycutter. De gesneden delen vormen dan altijd weer een perfect passende vleugel.
Groeten!