@ GdeGroot :
Ik zie juist dat je met een onderdruk van -0,6 bar werkt ? Is dat niet teveel ?
mvg
Dirk
mvg
Dirk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ GdeGroot :
mvg
Dirk
@knife-edge :
ik heb plastieke zakken voor het vacuumzuigen besteld...
Kom er maar één halen![]()
en is het goed mee gevallen geen fouten gemaak![]()
de gravitycutter....
Hoi Dirk,
De snijsnelheid bepaal je door op de snijmallen een schaalverdeling te zetten die bij de wortel en vleugeltip even veel is.
Dus als je bij de wortel bv een verdeling maakt van 1cm dan tel je de aantal cm en dezelfde aantal verdeel je ook op de tip snijmal deze worden dus een stuk kleiner.En het beste is om met 2 man te snijden,eentje bij de wortel en de andere bij de tip en je roept elke keer als je bij het volgende lijntje bent om zo gelijkmatig samen tot het einde te komen.
mvg
Ik weet hoe je met de hand snijdt. Ik heb het tientallen malen gedaan.Hoi Dirk,
De snijsnelheid bepaal je door op de snijmallen een schaalverdeling te zetten die bij de wortel en vleugeltip even veel is.
Dus als je bij de wortel bv een verdeling maakt van 1cm dan tel je de aantal cm en dezelfde aantal verdeel je ook op de tip snijmal deze worden dus een stuk kleiner.
En het beste is om met 2 man te snijden,eentje bij de wortel en de andere bij de tip en je roept elke keer als je bij het volgende lijntje bent om zo gelijkmatig samen tot het einde te komen.
mvg