Kan je dan niet eerst de gondels in elkaar zetten, beplanken en daarna pas de ring wat groter vijlen?
Peter
Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ton van Munsteren zei:Leuk he als je het model zelf getekend hebt en bij het bouwen de onderdelen ook prima passen dat is pas maximale fun 8) .
Peter Pankras zei:die triplex heb ik ook wel.. zit tussen balsa en populieren triplex in.. en word balsa triplex genoemd het is er in 2 3 4 en 5mm.
Dapper inderdaad, maar ook verstandig? :lol: De tijd zal het leren. Ik vind zelf iets ontwerpen en vervolgens bouwen gewoon erg leuk (is voor mij ook het grootste deel van de hobby), en kan de verleiding dan ook moeilijk weerstaan. En hoe groter de uitdaging, hoe groter de verleiding.Ton van Munsteren zei:Is ook heel dapper om zo'n type vliegtuig te kiezen ben ook reuze benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien en vliegen.
Welke had je in gedachte?Peter Pankras zei:Ik weet er wel een paar...
WV zei:Peter Pankras zei:die triplex heb ik ook wel.. zit tussen balsa en populieren triplex in.. en word balsa triplex genoemd het is er in 2 3 4 en 5mm.
Waar is dit spul te koop?
Theo Coenen zei:Bij de Gamma, en daar heet het hobbytriplex en is 3 mm dik. Je moet dan wel goed zoeken naar een rechte plaat.