Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even een vraagje tussendoor. Gaat het de Happy Hunter worden of de Smit Hunter en Als het de Smit Hunter wordt welke versie?
Ik ben een week voor de fatale brand nog aan boord geweest in de droogdok en achteraf na de brand en tijdens de sloop ben ik ook nog een kijkje gaan nemen. Vandaar mijn interesse in dit schip. Zelf heb ik ook de Smit Hunter zoals hij laatst gezien is voor de brand. schaal 1/50.
Niet enkel foto's ook de navigatielichten, reddingsboeien en een klokje.
Ik ben zelfs bezig met een history te schrijven over dit schip van de bouw tot haar einde. Alles is dan ook verwerkt in mijn model. Eerst had ik ook de Happy Hunter daarna de Smit Hunter met bergingsbak en ten slotte de Smit Hunter met open achterste. Het model is zo wendbaar dat praktisch elk parcour geen probleem is ook side strippen is geen probleem. Elk jaar is er in Mechelen een sleepwedstrijd en daar kunnen we ons eens uitleven.
Natuurlijk hou ik mij ook ten zeerste aanbevolen voor de foto's :lol:
En ook ik ben benieuwd of jouw verhalen op internet verschijnen, zo ja, geef dan ff je URL door.
Ik heb voor de geinteresseerde nog wel een documentatie folder liggen van de Smit Hunter. De kwaliteit is in de loop der jaren een beetje achteruit gegaan, maar kan hem eventueel wel inscannen voor wie dat wil.
Heb je ook de oude folder nog?
Indien niet zoek ik hem op en scan ik hem in.
Smit Hunter met bergings bak op achterschip. en lange smit kleuren op de romp.
Stefaan
Nu terug naar mijn werkbank. Het weekeinde heeft mij een roer gekost op de Akula Submarine. type XXI en XXIII nog steeds intact.
(Grijze schepen dag in Hengelhoef Genk België)
Vandaag een briefje in de bus dat er een pakket van SMB voor mij was maar er niemand thuis was en dus niet afgeleverd kon worden :evil: :evil: moet morgen bellen waneer ze weer kunnen bezorgen, zal vrijdag worden :? .
Wanneer de romp binnen is zal ik een paar foto's plaatsen.
ik werk ook met de romp van SMD van de hunter
hij is echt netjes afgewerkt hoor en goed stevig.
ik werk zonder tekening dus dat is wat lastig bouwen maar het gaat goed.
ben nu de motoren aan het inbouwen maar ik zoek nog een schema van een vaarregelaar heeft iemand deze of kan ik ze beter kopen ?