Hallo,
Ik heb het forum even doorgebladerd en zit, daardoor, nu serieus over te denken om mijn abbonement nu stop te zetten en de HMS victory in de winkel te kopen. Wat denken jullie, is dit een verstandig besluit en zo ja, enig idee welke het beste is. Ik neig naar de versie van Artesania.
(het is niet de bedoeling te veel of topic te gaan, dus vraag niet om veel reacties. Rob scheepsbouwer, ik snap dat ik hier een beetje tegen de grens van jou idee van dit topic aan huppel, misschien er iets over. Maar ik hoop dat je snapt dat ik graag even een mening wil weten van specifiek deze groep bouwers.)
Wat ik ook doe, ik zal deze topic blijven volgen, en ik heb het idee dat de artesania dezelfde is als deze, en wanneer dit het geval is zal ik de dingen waar is tegenaanloop met jullie delen.
Kijk als je een erg ervaren bouwer ben en je heb het geld ja dan is het jou keuze.
Let wel als je nog nooit een driemaster heb gebouwd denk dan twee keer voor je de kit in de winkel koopt.
Als je dat doet moet je je eigen topic of draadje starten deze is echt voor beginnende deagostini victory bouwers!
Ik denk dat het voor jou het beste is om deze serie door te gaan.
Als ik je begrijp wil jij maar doorgaan en doorgaan dit model.
Het kost voor de zeer ervaren bouwer zie ad 9 maanden bouwen en wel aan een stuk door.
Neem een rust jongen en doe niet zo gehaast.
We zitten ook niet te wachten op jou ervaringen als je alles maar snel afrageld.
Doe eens rustig kijk eens naar je barkas deze kan mooier en doet eens rustig aan.
Ik ben nu bang dat de anderen bouwers weer het hele riedeltje over prijsverschil en zo,
maar lees een het draatje over de victorie. die eerst door een ander was gestart.
En vergeet niet dat dit de kit is volgens mij van Artesania!
Want deagostini verkoopt de kit in kleine deeltjes.
Ik hoop dat je mij niet verkeerd begrijp maar neem eens rust het is goed voor jou om eens geremd
te worden omdat je op deeltjes moet wachten.
Groet ron