Bouwverslag OSV MMC887NSCP

Discussie in 'Bouwverslagen - Schepen' gestart door kockmans, 24 feb 2013.

  1. zuiderkruis

    zuiderkruis

    Lid geworden:
    7 sep 2008
    Berichten:
    1.534
    Locatie:
    Sommelsdijk
    gaat lekker Dennis
     
  2. Macrabbit

    Macrabbit Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    16 mei 2010
    Berichten:
    2.353
    Locatie:
    Julianadorp
    Een heel mooi plaatje van een bijzonder mooi schip. Complimenten. Als ik dan toch een opmerking mag maken, ik vind de slangen aan je gas en zuurstofflessen echt te dik. Kun je hier niet iets dunners voor vinden? Soms is weglaten beter.
     
  3. Paul Nieuwenhuijse

    Paul Nieuwenhuijse

    Lid geworden:
    25 jun 2012
    Berichten:
    2.751
    Locatie:
    Rilland (Zeeland)
    Prachtig!


    Maar ik vind wel dat het klopt wat Sjoerd zegt, maar ik denk dat je weer een andere oplossing hebt!

    Wl een leuk idee voor 1:33 denk ik!
     
  4. Marc w

    Marc w

    Lid geworden:
    10 feb 2013
    Berichten:
    3.281
    Locatie:
    Turnhout belgie
    mooie foto's van een prachtig schip.
    betreffende de brander , in mijn vorige projectje 1/50 heb ik voor de slangen draad ( koord ) gebruikt en die geverfd met water verf en daarna vernist met een spuitbus als ze op het dek lagen.
    dit valt iets soepelder en kan je in dunnere dia meter vinden.

    [​IMG]
     
  5. kockmans

    kockmans

    Lid geworden:
    19 feb 2013
    Berichten:
    640
    Locatie:
    Dirksland
    Re gasslangen

    Heren bedankt voor jullie opmerking mbt de gasslangen. Buiten de diameter van de slang vond ik zelf al de zwarte verbindingen ook te grof.
    Ik ga de boel modificeren en kom met en beter resultaat, dus wordt vervolgd!

    Groet dennis
     
  6. kockmans

    kockmans

    Lid geworden:
    19 feb 2013
    Berichten:
    640
    Locatie:
    Dirksland
    Info: RC zender en ontvanger

    Beste modelbouwers,

    Ook ik heb een fantastische dag beleeft in Hoogvliet tijdens de werkschependag!

    Jammer genoeg dorst ik niet te gaan varen vanwege mijn "verkeerde" zenderset. Ik beschik nog van een set die bedoeld is om mee te vliegen en wilde voorkomen dat ik een stoorzender zou zijn. Vandaar dat mijn schip statisch in de kraam stond.

    Wel wil ik graag informatie of advies mbt een juiste zender die ik nieuw wil gaan aanschaffen. 2.4 Mhz en met 6 kanalen is mijn voorkeur.
    Ook wil ik het leuk houden en wil er ongeveer 100 euro aan uitgeven.

    Wie kan mij adviseren??
    Wat en waar te koop zou toppie zijn!

    Thanks Dennis
     
  7. setsunakaede

    setsunakaede

    Lid geworden:
    19 jun 2011
    Berichten:
    2.488
    Locatie:
    Zoetermeer
    Zo veel mensen, zo veel keuzes qua zender.
    Ik zelf gebruik naar tevredenheid een Hobbyking zender, de HK-T6A - maar om daar het maximale uit te halen moet je wel een beetje gaan customizen. Daar moet je maar net van houden.
    Een alternatief zou een Turnigy 9X kunnen zijn, die is 8 kanalen maar ook daarvoor geldt dat hij vers uit de doos niet op zijn volle potentieel zit, of een Modelcraft zender van Conrad...?

    Maar er zijn uiteraard nog meer mogelijkheden, ik zou even wat meer advies afwachten.

    Overigens heb ik de boot zien staan op de WSD, het is een indrukwekkend schip. Mooi resultaat!
     
  8. wiggie

    wiggie

    Lid geworden:
    21 jul 2003
    Berichten:
    2.116
    Locatie:
    Hillegom
    Als ik de keuze nu zou moeten maken werd het een frsky taranis. Wel iets boven je budget maar voor 175 euro onverslaanbaar qua mogelijkheden/prijs. Google er maar eens naar.
     

Deel Deze Pagina