Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik zie is mooi gemaakt, hulde. Ik vraag mij toch af of de boeg en opbouw niet te veel de hoogte is in geschoten. Er lijkt iets niet te kloppen, kijk ooka nar de artist impression in het begin. Jouw verhouding is in het echt op zee ook een draak, veel te windage. Slopen is niet leuk maar het moet wel kloppen grt Hawser
Wat ik zie is mooi gemaakt, hulde. Ik vraag mij toch af of de boeg en opbouw niet te veel de hoogte is in geschoten. Er lijkt iets niet te kloppen, kijk ook naar de artist impression in het begin. Jouw verhouding is in het echt op zee ook een probleem, veel te windage. Slopen is niet leuk maar het moet wel kloppen
grt
Hawser
Eerste project 8O Netjes!Eens hoor!
Let wel, ik heb geen enkele bouwtekening kunnen raadplegen behalve een aantal sheets. Lees aub dat dit mijn 1e project is.
Eens hoor! Let wel, ik heb geen enkele bouwtekening kunnen raadplegen behalve een aantal sheets zoals hieronder. Lees aub dat dit mijn 1e project is. Wel fijn hiervan te leren, pak het op als opbouwend! Toppie en Thanks.
ach, tegenwoordig heb je ook zeeschepen met een zogenaamde "x-bow" die hebben helemaal geen bulb.