Hier komt een bouwverslag van de P40 bouwdoos die ik heb gekocht.
Het is een bouwdoos van Topfilte de P40 heeft een span van 1620 mm.
Ik heb nog niet veel meer gedaan dan de doos uitpakken en de onderdelen voor het stabilo hoogte roer klaar gelegd op de werkbank.
Om dat ons huis niet erg groot is moet de bouw plaatsvinden op mijn bureau wat normaal alleen gebruikt wordt voor de pc. Om meer plaats te maken heb ik een plaat mdf gekocht en daarmee het bureau wat groter gemaakt. De pc schermen het ik op een plank tegen de muur geplaatst waardoor alle ruimte op het bureau vrij is. Het houdt niet over maar het moet maar.
Het is mijn eerste serieuze bouw project. Tekeningen heb ik gescand en geprint. Dan kan ik hem nog eens printen als hij beschadigd.
Er zit een mooie handleiding bij voorzien van foto's en veel tekst.
Ik zal hier een update geven als er vorderingen zijn.
De ideeen die ik nu heb:
Aandrijving elektrisch.
Retracts elektrisch.
Kist afwerken met glasvezel en spuiten.
Het is een bouwdoos van Topfilte de P40 heeft een span van 1620 mm.
Ik heb nog niet veel meer gedaan dan de doos uitpakken en de onderdelen voor het stabilo hoogte roer klaar gelegd op de werkbank.
Om dat ons huis niet erg groot is moet de bouw plaatsvinden op mijn bureau wat normaal alleen gebruikt wordt voor de pc. Om meer plaats te maken heb ik een plaat mdf gekocht en daarmee het bureau wat groter gemaakt. De pc schermen het ik op een plank tegen de muur geplaatst waardoor alle ruimte op het bureau vrij is. Het houdt niet over maar het moet maar.
Het is mijn eerste serieuze bouw project. Tekeningen heb ik gescand en geprint. Dan kan ik hem nog eens printen als hij beschadigd.
Er zit een mooie handleiding bij voorzien van foto's en veel tekst.
Ik zal hier een update geven als er vorderingen zijn.
De ideeen die ik nu heb:
Aandrijving elektrisch.
Retracts elektrisch.
Kist afwerken met glasvezel en spuiten.

Laatst bewerkt: