Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de reden dat jullie niet met AA batterijen mogen vliegen?
mvg Frank
Als of een UBEC mit lipo veiliger zou zijn .
Af en toe hebben clubs rare regels .
Mvg Johan
bovenaan de eerste foto, is dit een aan-uit schakelaar ? Dit zou ik persoonlijk zeer erg vinden op een schaalmodel...
Ik zou je ontvanger ook in de buik doen en lekker inpakken in foam.
blijft ie misschien heel bij een onverhoopte crash.
verder wordt het erg mooi, heb wel twijfels over de bereikbaarheid van servo's ed
ben benieuwd naar het eindresultaat!
grt
de ar6200 ontvanger bestaat eigenlijk uit 2 ontvangers.
ah zo, das denk ik te modern voor mij! heb zelfs nog kristallen
Hoi Christiani.
Persoonlijk gebruik ik Polly Filla fein.
Houtplamuur niet gebruiken op balsa, deze word te hard en schuur je gewoon je balsa mee weg.
Een zachte plamuur is altijd beter om schuren.
Eindpunt naderd blijkbaar, blijf het volgen hoor.
Johan.
ook een plekje gemaakt voor de ubec en de lipo (moest van de vliegclub)(mag niet vliegen met AA batterijen), dat is nu ook klaar.
het volgende wat ik ga doen is alle schroefgaten in het balsahout waar de servo's vastzitten behandelen met 2 secondenlijm (tip van de vliegclub)
Toch niet de vliegclub waar ik ook vlieg he? Want dat stukje over het niet mogen gebruiken van een AA batterij is complete onzin (als het om dezelfde club gaat, mogen ze het mij/ons ook wel eens vertellen). Al mijn vliegtuigen vliegen nog op AA batterijen (wat prima werkt overigens, als je je accu gewoon netjes oplaadt![]()
![]()
Al mijn vliegtuigen vliegen nog op AA batterijen (wat prima werkt overigens, als je je accu gewoon netjes oplaadt![]()
![]()
Toch niet de vliegclub waar ik ook vlieg he? Want dat stukje over het niet mogen gebruiken van een AA batterij is complete onzin (als het om dezelfde club gaat, mogen ze het mij/ons ook wel eens vertellen). Al mijn vliegtuigen vliegen nog op AA batterijen (wat prima werkt overigens, als je je accu gewoon netjes oplaadt![]()
![]()