En dat ben ik. Thuis even alles nalopen, ontvanger installeren, servo's africhten en dan weer wachten op gunstige wind.
Erik
Erik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Effe op Maps gekeken maar liggen daar zeker leuke bulten om te vliegen.De Ridge Runt 2 is vandaag al weer voor de tweede keer wezen spelen. Bij ZW wind is de helling in Nieuwegein bij de Nedereindseplas ideaal voor hellingvliegen. Met een ZW wind kracht 4 a 5 is de RR2 in zijn element. Vliegt geweldig, dynamisch, rolt (vooral naar rechts). Dit keer wat lood als ballast meegenomen. Dat vraagt nog wat meer experimenteren.
Vanmorgen moest de RR2 de helling delen met mijn Bird. Een vier kleppen glas zwever van 1,5 meter. Die kan bij 4Bf leuk boven blijven maar heeft graag nog wat meer. Met de kleppen is dat ook erg leuk spelen.
Ton: waar ga jij en wanneer hellingvliegen?
Hellingvliegen is suuuuper.
groet,
Erik
Daar aangemeld en denk dat het Januari de Maasvlakte gaat worden.
ik heb goede ervaringen met AG-35 op kleine modellen. Goede (rustige) vliegeigenschappen en toch een redelijke glijhoekwelk profiel kan ik het beste kiezen als ik een Ridge runt met een electro aandrijving wil bouwen. moet een beetje een makkelijk te vliegen modelletje worden , mijn reflexen zijn niet meer zo snel en heel houden is momenteel belangrijker dan super prestaties .
Leuk advies behalve als het voor de helling bedoeld is?Bouw dan geen RidgeRunt, maar bijvoorbeeld de Impuls Retro.