Dit zo'n losse V-mixer: te koop bij Conrad:
https://www.conrad.nl/p/2-kanaals-kruismengpaneel-module-225231
Je plugt 'm tussen de ontvanger en de regelaars.
Multiswitch moet je gebruiken waar het ding voor is: lampen, toeters, bellen en lampions.
Niet voor andere zaken.
Boegschroef heb je op de HH in principe niet nodig als je beide motoren onafhankelijk van elkaar laar draaien. Dan kan die schuit draaien op een Euro. Dan zou je kunnen volstaan met een dummy-boegschroef.
Wil je de boegschroef wél werkend maken:
Waarom niet een relais aansluiten op je Multiswitch?
Daarmee kun je bijv de plus-draad van je servo-kabel richting regelaar van de boegschroef onderbreken of juist doorverbinden.
Schakelaartje omlaag: de min richting regelaar van de boegschroef is onderbroken.
Schakelaartje omhoog: de min richting regelaar is doorverbonden.
Beetje old school misschien, maar goed, je regelaars en motoren zijn ook old school...
En nog iets: heb je nu plakken lood als ballast achterin?
Prima, als dat spul je model in evenwicht en op de waterlijn houdt, maar... ik vind het nogal veel... Ik heb zelf met de HH gevaren, maar kan me niet herinneren dat ik zoveel lood nodig had. Het achterschip ligt van zichzelf al vrij laag op het water.
Mijn HH tijdens een flink briesje en volle kracht op weg naar een jop
Maar goed, bij mij stonden er twee 12V, 7Ah accu's in het ruim...
Enne... verpak dat lood! Het spul oxideert als de pest (slaat wit uit) en dat is op z'n zachtst gezegd niet zo fijn voor je gezondheid. Als je er met je vingers aan zit: daarna goed je handen wassen. (geldt overigens ook voor 'schoon' lood)
En ja, ik gebruik ook lood als ballast. Maar... Elk stuk lood in mijn schepen zit in dun bruin tape (dat brede spul waar je dozen mee dichtplakt) en vervolgens in krimpkous. Het tape voorkomt oxidatie, het krimpkous is anti-slip.