Bouwverslag Sovereign of the seas (Sergal) Mantua

Positie van het roer bepalen.
20210804_162449.jpeg

Mooi hoor, maar ik zou wel het scharnierdeel op het roer, boven het scharnierdeel van het schip zetten, anders blijft een roer niet hangen namelijk:D:D

Bedankt voor de tip... maar echt... die beschrijving. Ik wordt er ooit niet goed van. Hoe ze de volgorde of manieren van werken aangeven.. Het is vaak echt niet praktisch hoe de fabrikant het weergeeft... zie de foto.. de fabrikant geeft weer het tegenovergestelde aan...
Mooi hoor, maar ik zou wel het scharnierdeel op het roer, boven het scharnierdeel van het schip zetten, anders blijft een roer niet hangen namelijk:D:D
20210804_172716.jpeg

Vreemd dat de fabrikant de vingerlingen van het roer precies verkeerd monteert, ook de beplanking van het roer word over het algemeen verticaal gedaan en niet horizontaal. het roer bestaat eigenlijk uit verticale balken, wat een stuk steviger is dan horizontale balken. Maar ik kan begrijpen dat wanneer je de beschrijving volgt, je aanneemt dat het goed moet zijn.

Dat meen je niet he?... ik neem aan dat dat een grapje is toch?? Ik heb dat dus ook weer horizontaal gedaan zoals de beschrijvin aangeeft.. pfff... ik durf bijna geen volgende stap meer te volgen uit de beschrijving zonder het eerst hier te vragen of uit te zoeken... ik kan beter voornemen om precies het tegenover gestelde te doen dan wat de beschrijving aangeeft :)

Ik heb ook geen zin om bij iedere stap op te gaan zoeken of het allemaal wel klopt wat er staat.
Vreemd dat de fabrikant de vingerlingen van het roer precies verkeerd monteert, ook de beplanking van het roer word over het algemeen verticaal gedaan en niet horizontaal. het roer bestaat eigenlijk uit verticale balken, wat een stuk steviger is dan horizontale balken. Maar ik kan begrijpen dat wanneer je de beschrijving volgt, je aanneemt dat het goed moet zijn.

Back