pietsan
Forum veteraan
Terecht dat je hier twijfelt, want een yard-tackle is een ra-takel en dat is weer heel wat anders....Toch heb ik nog twijfels of Anderson dezelfde takel bedoeld. Straks nog maar eens goed lezen. Eerst sporten zo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Terecht dat je hier twijfelt, want een yard-tackle is een ra-takel en dat is weer heel wat anders....Toch heb ik nog twijfels of Anderson dezelfde takel bedoeld. Straks nog maar eens goed lezen. Eerst sporten zo.
Straks het boekje er nog eens bij pakken, het gaat om de benaming. Die schijnt veranderd te zijn in de loop van de tijd. En dat heb ik gelezen. Ik kom er nog op terug. Nu moet ik me haasten naar de fysio.Terecht dat je hier twijfelt, want een yard-tackle is een ra-takel en dat is weer heel wat anders....
Nee, maar ze zijn zo klein en er moet boven en onder touw op. Dit is handiger met knopen. De 2e serie heb ik anders gedaan en dan lijkt het touw om het blok te zitten. Niet helemaal correct, maar de woelings om de lussen zijn ook een serie halve knopen. Dat is ook niet volgens boekje.Ooit noemde Koos deze blokken "platte"vioolblokken in zijn verslag? Maar is het 'viool"blok wat je maakte wel correct met je gaten op de platte kant?
PrachtigNee, maar ze zijn zo klein en er moet boven en onder touw op. Dit is handiger met knopen. De 2e serie heb ik anders gedaan en dan lijkt het touw om het blok te zitten. Niet helemaal correct, maar de woelings om de lussen zijn ook een serie halve knopen. Dat is ook niet volgens boekje.
Als het helemaal volgens boekje ging dan mag je ook geen secondenlijm of nylontouw gebruiken.
Maar zien ze er dan niet mooi uit dan? Ik vind het wel lijken. Die dingen zijn 4x8 mm en 2 mm dik