Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon doen. Dit heb ik met een snijmesje gedraaid. Niet met een beitel. En dan heel voorzichtig en zeer langzaam bewegen. Ook een tutoriaal kijken op joetoep helptDie heb je erg netjes gemaakt. Ik kan best aardig knutselen met hout in en rond het huis maar dit kleine werk is heel wat anders en zou mijn geduld en kunde danig op de proef stellen.
Nou Stephan, dat ziet er verrekte netjes uitZie fotoreeks in dryfit. met een nagelbankje dat een proef is.
Dat kan ik idd doen, nog een gang of 4. Het extra spant kan ik naderhand plaatsen. Misschien maak ik dat van beuken. Dat oogt beter.Maar je kan toch nog wel een aantal gangen aanbrengen voor dat je bij het volgende dek bent. Dan heb je tevens je verschansing en kan je de poorten maken. In die zin ben je nog niet toe aan je tweede beplanking. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Leuk filmpje Stephan.Even een stel plankjes uit het fineer gesneden. Het beste resultaat kreeg ik met een rond mesje. Zo was de snede strak en niet gegolfd.
Voordat ik ze aanbreng doe ik zoals Hans al aangaf om eerst nog een paar gangen aan te brengen. Moet ook, want er zat nog een fout die ik eerst moet weg schuren en dat gaat alleen als er nog een paar gangen bovenop liggen. Daarna breng ik de huid aan.
video hoe makkelijk dit gaat als je maar de goede voorbereidingen maakt.
https://youtu.be/POFzXu0d-ks
Bekijk bijlage 343334 Bekijk bijlage 343335 Bekijk bijlage 343337 Bekijk bijlage 343338
onder op het tooltje heb ik een stukje plexiglas gemonteerd als geleider, die ik dan vervolgens langs het snijmatje haal. Op het snijmatje heb ik een houten latje gelijmd (over van die snijplank) En dan kan een kind de was doen.
Gaat ook snel heb binnen een uur over de 150 latjes.
Ik was nerveus omdat ik gefilmd werd, als de camera weg is gaat het 4x zo snel.Leuk filmpje Stephan.