Hans Groenenberg
Forum veteraan
Ik vind ze beiden wel mooi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg die 2e niet meer nagemaakt. Dit was het eerste exemplaar dat gelijk gelukt was. Daarna bleef het hout splinteren en breken. Eerlijk gezegd vond ik die het mooiste omdat hij aan twee zijdes mooi gevormd is. Maar die andere kan een storm doorstaan. Dus die komen erop.Ik vind ze beiden wel mooi![]()
Ik wist wel dat je er zelf uit ging komenDuurde eventjes, en toen dacht ik. Een houtje in de vorm welk ik in het gat kan passen. En als dat past het puntje erin vijlen. Nou malletje gemaakt (van die befaamde snijplank) en de eerste 3 gaten zijn een feit.
Bekijk bijlage 347528 Bekijk bijlage 347529 Bekijk bijlage 347530 Bekijk bijlage 347531
nog 10 dezelfde te gaan en dan nog 6 van een nog kleiner formaat in het galjoen.
Weet je wat het ook is Piet. Heel veel is nieuw voor mij, dat knutselen heb ik voorheen nooit gedaan. Ben nu ruim een half jaar hiermee bezig en moet de handigheidjes nog ontdekken en soms afkijken. Maar het komt inderdaad goed.Ik wist wel dat je er zelf uit ging komenje poorten zien er zo gelikt uit!
Kijk Stephan uiteindelijk kom je er toch, als je die grijze massa maar even laat werkenDuurde eventjes, en toen dacht ik. Een houtje in de vorm welk ik in het gat kan passen. En als dat past het puntje erin vijlen. Nou malletje gemaakt (van die befaamde snijplank) en de eerste 3 gaten zijn een feit.
Bekijk bijlage 347528 Bekijk bijlage 347529 Bekijk bijlage 347530 Bekijk bijlage 347531
nog 10 dezelfde te gaan en dan nog 6 van een nog kleiner formaat in het galjoen.
WarmJe kan je kanon niet kwijt naast je spant?