Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je SjorsWerkelijk prachtig gemaakt !
Ben er al klaar mee. Ga nu verder met reling en boegspriet. En een trappetje moet ook nog.we gaan ongeveer samen touwtjes knopen![]()
Dank je wel voor het compliment Piet. En dat met die juffers had ik gedaan. Maar ik bleek later ook een gaatje over te hebben in de rust. Dus ik denk dat daar een potlood puntje heeft gezeten dat ik naderhand geboord had dat niet nodig was. En met die schele ogen van mij zie ik het soms te laat. dus de spijkers van de puttingijzers (is eigenlijk touwNog steeds bezig met de decoratie zie ik en ik moet zeggen dat het er prachtig uit ziet allemaal, dat heb je echt mooi gemaakt!!
(voor de juiste positie van juffers en puttingijzers kun je het beste de masten in je model zetten en via een touwtje aan de masttop kun je dan precies bepalen waar en met welke hoek je het één en ander moet bevestigen)
Dank je wel Arno. Ik krijg ook steeds meer handigheid erin. De laatste was moeilijker, het hout (kersenhout) leek anders van structuur terwijl het van hetzelfde zaagdeel is. Mijn ontdekking was dat dit deel min of meer te heet was geworden tijdens zagen in de tafelzaag. Dit zag je ook aan de donkerbruine kleur van het hout na zagen. Hierdoor zaten er harde stukken in het hout. En dat is moeilijker met snijden/frezen. Je schiet dan uit. Maar het is goed gekomen.Stephan je wordt nog een vakman op het gebied van hout snijden prachtig gemaakt![]()