Dan mogen we de AVA wel als ingevlogen beschouwen!
Joris
Joris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hierdoor 2 dingen geleerd:
1. De plaats waar je gaat landen eerst maar eventjes onderzoeken op kleine obstakels of stenen die in het (hoge) gras liggen.
2. Zo'n vleugel (of vliegtuig) bespannen is best wel leuk. Ik ga eens kijken of ik een kleine, goedkope en makkelijk te bouwen balsahouten vliegtuig (zwever) kan kopen en dan daarmee eens lekker ga oefenen.
De Climaxx is inderdaad een hele leuke zwever, maar helaas toch iets te duur voor mij om mee te beginnen.
Ik dacht meer zo aan maximaal €100.- zonder RC en tussen 1,5 en 2 meter.
de ava is besteld in ZWEEF versie, dus ik ga me geen zorgen maken om motor en dergelijken(ik ben een zweefpiloot, gene doe-alsof-er )
....
ik ben erg benieuwd...
[...] benieuwd hoe jij daar aan mee gaat doen met je motorloze zwever. Zie titel van dit draadje: "Bouwverslag" Super AVA Pro 4 Flaps (F5J)
je kan hem ook zonder afgekapte neus bestellen... is het dan nog een F5J toestel?
DIT staat op de site van FVK
(lees linksboven in de hoek, evenals verder naar beneden in de beschrijving)
er staat zowaar F3J!
het kan dus goed zijn dat de oprichter van het draadje een F5J toestel zocht, maar oorspronkelijk is ie als F3J toestel ontworpen.
dus ik heb mijn punt gemaakt...