Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal daar vandaag of morgen even een foto van maken word echt oog verblindend :lol:.En de super helle lets niet vergeten in de wielpoten toch.
Merci! HahahaHoi leon,
Een beetje laat, nog mijn felicitatie voor het slagen voor deelname aan de F16 opleiding.
Moet je de T33 tijdens die opleiding maar eens een keertje voorvliegen als voorloper uit het verre verleden van die echte kist. Wel lief blijven naar de jaloerse medecursisten hè omdat jij al wel kunt vliegen.![]()
Als jou bouwwijze net zo werkt als jou knuppel bezetting snap ik wel waarom het allemaal zo lang duurtDoe je een beetje rustig aan alsjeblieft, anders ben je eerder klaar dan ik :lol:
Succes met bouwen.
Als jou bouwwijze net zo werkt als jou knuppel bezetting snap ik wel waarom het allemaal zo lang duurt.
Hahahaha ok hier heb ik niks meer op in te brengenHelemaal waar, iedereen met 2 rechter handen kan zowel mijn knuppel bezetting als bouwkunst kopieren. Voor mensen met 2 linkerhanden hebben ze jouw idiote knuppelbezetting uitgevonden.
Waarschijnlijk ben ik dus toch eerder klaar :rolling:
Moet deze oudere man het weer eens voordoen![]()
![]()
.
Als jou bouwwijze net zo werkt als jou knuppel bezetting snap ik wel waarom het allemaal zo lang duurt.
Zijn knuppelbezetting? Mode 2 toch? Volgens mij vlieg jij gewoon met de verkeerde knuppelbezetting. Rare mode 1. :smile:
Hoe zit dat eigenlijk met zo'n fullsize F16? Daar zit hoogte en rol toch op het rechter 'knuppeltje', en gas links? Is gewoon mode 2 toch? :wink:
Of laat je jou F16 om-programmeren naar mode 1 straks? :wink:
We willen je natuurlijk wel in zo'n F16 af en toe zo over de hei zien vliegen straks he..
En dat wordt natuurlijk weer lastig en moeilijk als je in mode 2 moet vliegen.
Ghe ghe ghe.....Leon zit thuis met zweet op het koppie, powerbox weet je nog wel........
dickie
He Leon hier een film van de T33 acemaker.
www.acemaker33.com/video.html
Wij maken helemaal niks! We hebben al zat ellende met die dingen, die vliegers maken al zat stuk en dan kunnen we ook nog de knuppelbezetting aan gaan passen!!!! Ech nie!!!! :wink:
Maar ik begrijp dat wij dezelfde werkgever hebben Leon? Waar zit je nu???
Grt mel
Waar ken ik dat van ;-)-Servo snoeren van achteren naar voren getrokken voor zover dat kan moeten 2 meter verlengt worden
Hi Leon,
De Formost staat weer op zijn pootjes. Ik heb een nieuw blokje voor het neuswiel gefreesd. En een van retracs bevestiging onder de vleugel was ook vervormd. Heb ik ook moeten aanpassen. Een probleem is nog de slang aansluitingen op de cilinders. Er zit nu een 4 mm slang in en die schiet er af tijdens montage. Volgens mij moet er origineel een 3 mm slang op en die heb ik inmiddels besteld. Ik zag dat jij een fraaie borging toe past. Dat ziet er simpel uit, maar het lukt mij niet goed de draad op de goede plek te krijgen. Je moet me dat maar eens laten zien Wat voor staal draad gebruik je daar trouwens voor?
groeten,
Cees