Na een drukke week eindelijk weer wat aan de T-33 kunnen doen. Heb maar besloten dat ik de rest van de week aan de T-33 ga besteden. Het word toch geen weer om te vliegen daarom maar lekker knutselen.
Als eerste toen ik in het bouwhok kwam was Sinterklaas weer langs geweest of mischien wel de Kerstman want er stonden weer allemaal mooie nieuwe spulletjes. Waar onder een PowerBox Cockpit SRS met het gloednieuwe S-BUS systeem + 2 bijbehorende ontvangers. MACHTIG MOOI SPUL!!!
En ik kwam nog wat luchtslang te kort dus ze hebben er ook maar gelijk 600000 kilometer slang bij gedaan

:
Ben maar begonnen met hier en daar de luchtleidingen aan te sluiten. En de boutjes en moertjes van de deuren controleren en aandraaien zitten allemaal vast met de franse slag. Heb bij de wieldeuren van het hoofdlandingsgestel maar een gat geboord in de wiel bak.
Gelijk maar wat mooie ringetjes toegevoegd voor de scherpe randen.
Speedbrakes.
En het geheel.
Ook nog wat gedaan aan de radio plaat. Ik moet daar nog even goed over nadenken hoe ik het allemaal ga plaatsen. De bedoeling is om het allemaal zo ver mogelijk naar voren te plaatsen.
Toen de steurhevel. Eerst het geheel even netjes afgeplakt en opgeschuurd en gelijmd
Terwijl de lijm aan het drogen is de radioplaat even uit een carbonplaat overgetrokken. Ziet er wel stoer uit!
En toen de lijm droog was tape weggehaald en dit is het resultaat ik ben tevreden dus morgen gaat de rest van de hevels.
Zo dat was het weer voor vandaag morgen weer een dag!
Groetjes!!!