[Bouwverslag] Tamiya TT-02 Ferrari 458 Challenge

Nee klopt, was ook even aan t kijken bij The Border, maar de prijzen zijn daar belachelijk hoog, de Tamiya topper daar bijna 90 euro duurder dan bij Seidell, vreemd dat we over de grens kopen :o.

Tja ik ben ook geen dief van mijn eigen portomonee hoe ik het de ondernemen ook gun. Ik voel wel wat voor het F1 Pro chassis op RC Mart, die is echt super compleet.

Helemaal mee eens ondanks dat het nog een dikke prijs en je nog getikt kunt worden bij de Douane, dan wordt het nog een dure.

Ja die pech kun je hebben maar heb gelezen dat RC Markt de pakketten onder de maximale invoerwaarde van 150 euro houdt en je eigenlijk zelden getikt word. Maar er blijft altijd risico natuurlijk..

Volgens mij kun je vanaf 38 dollar al worden gepakt door de Douane. Mijn vrouw had een Cardridge van 120 dollar besteld en moest iets van 27 euro Douane kosten betalen.

Dat is indd een super mooie body, heb hem in het verleden zelf al gehad, de moeilijkste body die ik ooit heb geknipt. Het wordt namelijk moeilijk gemaakt door de delen aan de zijkant die je tegen de body moet plakken.

Hmmmmm ik ben al geen ster in body's knippen maar ga dan mijn best doen.

Ga de set denk ik eind van de maand bestellen.

Een Servo bestel ik wel elders, moet ik nog even zoeken welke.

Joepie, de regelaar is binnen en mijn Ferrari 458 op het TT-02 chassis heeft net zijn eerste meters gemaakt. Hij rijdt echt heerlijk :D

Back