Hoe meer mensen hoe meer bouwplezier!Kijk goed bezig haanskorf!
Zullen we dit draadje van Dirk57 weer eens omhoog helpen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe meer mensen hoe meer bouwplezier!Kijk goed bezig haanskorf!
Zullen we dit draadje van Dirk57 weer eens omhoog helpen![]()
Das lekker Dirk, Ga je oude koeien uit de sloot halen. Was net zo netjes weggezaktHé, nieuw leven in mijn draadje, bijna 10 jaar na de start.
@ Haanskorf: Bramman had me al gewaarschuwd. Succes met de bouw! Mooi dat je een ervaringsdeskundige in de buurt hebt
.
@ Rob: Leuk te lezen! Laat eens wat foto's zien als je wilt. Heb je al wel vliegervaring? Anders misschien beter iemand met ervaring vragen om mee te gaan en in te vliegen. Vraag maar aan Bramman. Zie dit prachtige verhaal voor de details.
Ik heb nog één vliegend mothje, de rest is 'versleten', maar deze laatste maakt het ook niet lang meer dus ik zit moed te verzamelen om er ook weer eentje te bouwen. Is lang geleden dat ik iets bouwde, hoop dat ik het nog kan... Ik ga hier eens volgen hoe het ook alweer moet
Groet, Dirk
Ja dat had ik ook. Was echt leuke vent, lekker enthousiastHaha, ja dat was een leuke periode. Mis onze vriend Menno nog steeds een beetje als ik daaraan terugdenk.
Het welbekende Speed400 modelletje, Dirk.Bram heeft me gisteren een Balsa modelletje cadeau gedaan, een model wat een tijd terug gebouwd is maar de romp was niet goed. als de Moth klaar is, maar eens aan de gang om een nieuwe romp te bouwen, en dus te leren met Balsa te werken!
ik ga proberen alles vast te leggen van de bouw van de Moth zodat ik dat hier kan plaatsen als jullie dat leuk vindenen voor eigen naslagwerken ofcourse.
Het welbekende Speed400 modelletje, Dirk.![]()
Nu balsa naar boven komt, hoe is het vergaan met de balsamoth ????
op dit moment bezig met de bouwplaten uit te printen bij een printshop, wat dikker papier en hopelijk gelijk goed op A3! ik ga vanmiddag beginnen met alles snijden. kan niet wachten!
Bram heeft me gisteren een Balsa modelletje cadeau gedaan, een model wat een tijd terug gebouwd is maar de romp was niet goed. als de Moth klaar is, maar eens aan de gang om een nieuwe romp te bouwen, en dus te leren met Balsa te werken!
ik ga proberen alles vast te leggen van de bouw van de Moth zodat ik dat hier kan plaatsen als jullie dat leuk vindenen voor eigen naslagwerken ofcourse.
fijne Zondag!
groepjes, Daniël