Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van de Tojeiro .140 geworden!

Het betreft een splinternieuwe ARF, lasercut, geheel in Oracover gefolied toestel.
Een vliegmaatje van me heeft dit zelfde toestel, en is er zeer over te spreken. Ikzelf heb er ook mee mogen vliegen, en de Tojeiro vliegt inderdaad gewoon super strak. De qualiteit is uitstekend, zeker voor het prijskaartje, mijn Tojeiro is gewoon RECHT, en STRAK gefolied. Alles houtbouw, de opsteek vleugels zijn vanbinnen lichtgewicht styrofoam.
Lengte 1999 mm
Spanweidte 1890 mm
We praten hier dan ook natuurlijk over een volbloed F3A-kist.
Dit is de setup:
AXI 5330/F3A
JETI Spin 99 opto
2x Futaba S9551 digital servo op Aileron
1x Graupner DS 8231 digital ultra precision-high speed servo op hoogte
1x Hitec 6975 digital -ultra speed- Karbonite servo op rudder
R6014 FS 2,4 Ghz 14-channel ontvanger
Powerbox Digiswitsch
Flightpower Evo/EON 1345 mah 2S RX lipo
Futaba 10C 2,4Ghz als zender
Voorlopig zal er nog niet zoveel gebouwd worden aan de Tojeiro, ik zet eerst nog even mijn 2de Oxalys in elkaar (de oude is enkele weken geleden de grond in gegaan:cry::cry::cry:. Net toen ik aan het F3A-C programma wilde meedoen
).
Foto's komen vanavond!

Het betreft een splinternieuwe ARF, lasercut, geheel in Oracover gefolied toestel.
Een vliegmaatje van me heeft dit zelfde toestel, en is er zeer over te spreken. Ikzelf heb er ook mee mogen vliegen, en de Tojeiro vliegt inderdaad gewoon super strak. De qualiteit is uitstekend, zeker voor het prijskaartje, mijn Tojeiro is gewoon RECHT, en STRAK gefolied. Alles houtbouw, de opsteek vleugels zijn vanbinnen lichtgewicht styrofoam.
Lengte 1999 mm
Spanweidte 1890 mm
We praten hier dan ook natuurlijk over een volbloed F3A-kist.

Dit is de setup:
AXI 5330/F3A
JETI Spin 99 opto
2x Futaba S9551 digital servo op Aileron
1x Graupner DS 8231 digital ultra precision-high speed servo op hoogte
1x Hitec 6975 digital -ultra speed- Karbonite servo op rudder
R6014 FS 2,4 Ghz 14-channel ontvanger
Powerbox Digiswitsch
Flightpower Evo/EON 1345 mah 2S RX lipo
Futaba 10C 2,4Ghz als zender
Voorlopig zal er nog niet zoveel gebouwd worden aan de Tojeiro, ik zet eerst nog even mijn 2de Oxalys in elkaar (de oude is enkele weken geleden de grond in gegaan:cry::cry::cry:. Net toen ik aan het F3A-C programma wilde meedoen

Foto's komen vanavond!

Laatst bewerkt: