Het is veel te warm om tevliegen.
Han.![]()
Zou Danny vandaag gebouwt hebben .

Vliegen was ie niet het hele weekend.
Te warm is het mij nooit om te vliegen , heb lekker 3 dagen kunnen vliegen .

Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is veel te warm om tevliegen.
Han.![]()
maar ik wil vóór vrijdag GTA IV 100% uitgespeeld hebben
zaterdag moest ik werken, zondag was moederdag en ben ik naar mijn oma geweest, en vandaag heb ik mijn kamer half opgeruimd ( de andere helft komt vanavond)
daarna wat foto's plaatsen, en woensdagmiddag langs hobbyin om onderdelen te halen voor de wulf en dan kan aankomend weekend de maiden plaatsvinden, en dan heb ik dus 2 weken om te oefenen ( veel vluchten maken, al doe ik dat niet echt veel op een vliegdag) voor de schaalmeeting...
dat is tenminste de planning, maar ik wil vóór vrijdag GTA IV 100% uitgespeeld hebben omdat ik dan een limited edition key to the city thuisgestuurd krijg, en misschien komt er nog huiswerk tussendoor....
bedankt!!![URL="- (02) Wings of the Luftwaffe: Fw-190 2/5[/URL]
Dit is ook een interessante serie van 5 video´s .
Mvg Johan
????????????maar ik wil vóór vrijdag GTA IV 100% uitgespeeld hebben omdat ik dan een limited edition key to the city thuisgestuurd krijg,
je kunt ook moeilijk al je vrije tijd in modelbouw stoppen...
geloof niet dat er veel zijn die er geen hobby bij hebben/al hun vrije tijd met modelbouw bezig zijn
zoveel vliegtuigen/geld heb ik niet eens om al m`n vrije tijd er mee op te vullen![]()
????????????
Wat betekent dat nou weer
kan iemand dit vertalen?
wat is een GTA IV
zitten er vleugels aan?, zo niet dan kan het toch nooit belangrijker zijn dan een kist gereedmaken voor een eerste vlucht
Frank