Bouwverslag Top-Flite Focke Wulf FW190D-9

zaterdag moest ik werken, zondag was moederdag en ben ik naar mijn oma geweest, en vandaag heb ik mijn kamer half opgeruimd ( de andere helft komt vanavond)

daarna wat foto's plaatsen, en woensdagmiddag langs hobbyin om onderdelen te halen voor de wulf en dan kan aankomend weekend de maiden plaatsvinden, en dan heb ik dus 2 weken om te oefenen ( veel vluchten maken, al doe ik dat niet echt veel op een vliegdag) voor de schaalmeeting...

dat is tenminste de planning, maar ik wil vóór vrijdag GTA IV 100% uitgespeeld hebben omdat ik dan een limited edition key to the city thuisgestuurd krijg, en misschien komt er nog huiswerk tussendoor....

zaterdag moest ik werken, zondag was moederdag en ben ik naar mijn oma geweest, en vandaag heb ik mijn kamer half opgeruimd ( de andere helft komt vanavond)

daarna wat foto's plaatsen, en woensdagmiddag langs hobbyin om onderdelen te halen voor de wulf en dan kan aankomend weekend de maiden plaatsvinden, en dan heb ik dus 2 weken om te oefenen ( veel vluchten maken, al doe ik dat niet echt veel op een vliegdag) voor de schaalmeeting...

dat is tenminste de planning, maar ik wil vóór vrijdag GTA IV 100% uitgespeeld hebben omdat ik dan een limited edition key to the city thuisgestuurd krijg, en misschien komt er nog huiswerk tussendoor....

Als je volgende week wil invliegen wat niemand hier gelooft kan je niet meer oefenen want de week daarop is de meeting in Oss

Dus word het 2009 in .........?

Mvg Johan

Ben bang dat je helemaal gelijk hebt Johan, deze kist ga je niet invliegen om daarna op een druk bezocht Oss zonder ervaring ermee te gaan vliegen :noo:

We moeten dus nog even geduld hebben, maar als die hem dan heel houdt tot 2009 dan kunnen wij er met de Pfeil naast komen vliegen :yes:

oeh, bedankt han! daar zocht ik al eens meer info over, ik had een deel van die berging op youtube gezien en wou daaar meer van weten, bedankt!!!!:o:p

[URL="
- (02) Wings of the Luftwaffe: Fw-190 2/5[/URL]

Dit is ook een interessante serie van 5 video´s .

Mvg Johan
bedankt!!!

heel interessant allemaal, straks alle andere even op mijn gemak bekijken;)

nummer 3 gaat trouwens over de dora.

Laatst bewerkt door een moderator:
maar ik wil vóór vrijdag GTA IV 100% uitgespeeld hebben omdat ik dan een limited edition key to the city thuisgestuurd krijg,
????????????:confused::confused::confused:

Wat betekent dat nou weer :confused:
kan iemand dit vertalen?
wat is een GTA IV :confused:
zitten er vleugels aan?, zo niet dan kan het toch nooit belangrijker zijn dan een kist gereedmaken voor een eerste vlucht :confused::confused:

Frank

Ik wil ............
Ik kon niet ..........
Ik wou ..............
Ik moest .............

Een echte modelvlieger interesseert dat alles niet .:D

Die gaat in zijn vrije tijd modelvliegen .

Dat VIRUS heeft Danny niet . :nooo:

Mvg Johan

je kunt ook moeilijk al je vrije tijd in modelbouw stoppen...
geloof niet dat er veel zijn die er geen hobby bij hebben/al hun vrije tijd met modelbouw bezig zijn :p
zoveel vliegtuigen/geld heb ik niet eens om al m`n vrije tijd er mee op te vullen :p

Hallo:

Ik wil ............vliegen moet eerst bouwen!!!;)
Ik kon niet ..........nog meer repareren!!!:confused:
Ik wou ..............Naar de kroeg en het forum lezen, geen tijd ik wil vliegen.:(
Ik moest .............Naar een verjaardag geen tijd moet hobbyen.!!!;)

Zo gaat het hier en oja moet ook nog werken.
De nachten worden kort.

Han.

je kunt ook moeilijk al je vrije tijd in modelbouw stoppen...
geloof niet dat er veel zijn die er geen hobby bij hebben/al hun vrije tijd met modelbouw bezig zijn :p
zoveel vliegtuigen/geld heb ik niet eens om al m`n vrije tijd er mee op te vullen :p

Mijn hobby is de modelbouw/vliegen .

Daar gaat dus al mijn vrije tijd in op .

Alle andere hobby´s hebben alle weer met de modelbouw te maken .

Aan elke hobby hangt een prijskaartje.
Maar je kan goedkoop je vrije tijd vullen als je dat wil .

Ik het bv. een SIG Piper bouwdoos gekocht voor 100€

Als Ik daar een jaar aan bouw kost de hobby maar 2 € in de week .

En er zijn veel meer mensen (ook hier op het Forum) die alleen de RC wereld als hobby hebben .:D

Mvg Johan

ja ok , geen andere hobby`s hebben is tot daar aan toe ,
maar ik ben heus geen 6 uur per dag aan het bouwen en/of vliegen , dan heb je toch geen leven naast je werk en je vliegtuigen ? :p
maarja , dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.

????????????:confused::confused::confused:

Wat betekent dat nou weer :confused:
kan iemand dit vertalen?
wat is een GTA IV :confused:
zitten er vleugels aan?, zo niet dan kan het toch nooit belangrijker zijn dan een kist gereedmaken voor een eerste vlucht :confused::confused:

Frank

GTA IV is op het moment één van de populairste computerspellen. hierin loop je in een gigantische stad die gebaseerd is op new york en het doel is eigenlijk om je familielid uit de schulden te helpen en op het goede pad te blijven, maar naarmate er steeds meer schuldeisers komen wordt je steeds dieper meegetrokken in de criminele onderwereld en moet je maar zien te overleven... klinkt allemaal wel saai maar het verhaal is echt oscarwaardig!!!:eek: iedereen die dit spel voor morgen 100% uitspeelt, krijgt zogenaamd een "sleutel van de stad" thuisgestuurd, om in je collectie te stoppen. ik deed hier dus ook aan mee en heb gelukkig 3 uur terug dit voor elkaar gekregen. dus én ik heb nog even tijd voor Dora, en ik ik krijg die sleutel.;):pim:

Suuces dan met de Dora maar die wordt dus niet vliegend getoond op Oss :cry:

Back