Bouwverslag Top-Flite Focke Wulf FW190D-9

uit de context is niet op te maken of het nu een weddenschap is tussen han en johan, of mij en johan;) ik ging eigenlijk uit van het eerste...

Jij bent de verliezer Danny , dus Jij moet de kist betalen .

Een winnaar hoeft nooit te betalen .

Kan je hem met Han en Berto/Onno en andere lekker genieten op de BBQ in Oss koment weekend .

Ik ben dan in Appingedam het hele weekend , die hebben een Meeting voor hun 30 jarige bestaan .

Volgend jaar ben Ik dan ook op een scale meeting omdat ik een TF P-51 ga bouwen .

Mvg Johan

op de BBQ in Oss koment weekend .
Laten we het maar volgend weekend doe, komend weekend met ik werken en is er nog geen meeting ;-) (ps. ik hou het bij de cola ;-) ).

Volgend jaar ben Ik dan ook op een scale meeting omdat ik een TF P-51 ga bouwen
Dat hoop ik wel je heb t in iedre geval een schitterende kist gekocht :yes:

Ik was al weer een week te snel .

Appingedam is ook het laaste weekend in mei . :D

Zou Danny hem theoreties nog kunnen invliegen .

Mvg Johan

Theoretisch ja, praktisch ook, maar zelfs ik zou met zijn ervaring zo`n kist dan niet direct op een meeting gaan voorvliegen :nooo:

Ik denk datie druk is met zijn gratis sleutel.................... :puppydogeyes:

Yep, was al een beetje de verwachting :-(

Nou dan heeft ie nu in ieder geval tijd genoeg om de Dora perfect voor te vliegen op de Oss meeting in 2009 ;-)

Kunnen we samen vliegen in 2009 . :D

Vleugel tekening van de P-51 heb ik nu gekregen ,ga er morgen een kopie van laten maken .

Mvg Johan

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de Dora er op dit moment uit ziet. Of heb ik misschien wat gemist?.....

Nee hoor Arvid niks gemist voor zover ik weet (mits hij natuurlijk in het geheim heel veel werk heeft verzet en stiekum de kist ook al ingevlogen is).

Ik vrees van wel, misschien iets verder maat dat Gran T. is killing voor de hobby (in zijn geval althans ;-) )

ik ben al wel verder dan 10 pagina's terug, alleen een maiden zat er niet in afgelopen weekend omdat ik vrijdagavond ( de dag dat ik onderdelen zou gaan halen) ziek in bed lag met een zonnesteek:(

verder is er wel wat verfwerk gedaan en ik gok dan ook dat de dora geheel in de kleuren op de meeting zal zijn, of met een klein plekje hier en daar open, maar daar gaan we niet van uit.

het is nog steeds de vraag hoe laat ik zaterdag op de meeting ben, aangezien ik morgen pas weet of ik overmorgen vrij ben, slaat eigenlijk nergens op vind ik, ik heb 3 maanden terug verlof aangevraagd, en dan moet de dag van tevoren nog nagekeken worden of het uberhaupt wel kan :mad:

krijg ik wel vrij dan ben ik er om 9 uur 's ochtends, moet ik werken dan zal het 4 uur 's middags worden.....

Je Focke Wulf stond er keurig bij Danny :thumbsup:

Neem de tijd om hem goed vlieggereed te maken en laat je niet opjagen.

Gr. Teus

59584841af242e9ad.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back