Hi Danny,
Ik zag dat je Harvard niet meer is...RIP
Heeft Dora al gevlogen?
Ik zag dat je Harvard niet meer is...RIP
Heeft Dora al gevlogen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand moet de schuld krijgen .
De zender kan niet tegen spreken .
Met andere woorden : geen vliegende Dora in Oss 2009 .
Hat ik voor een uur ook al tegen Johan Snijders gezeg dat hij niet vliegt op de meeting in Oss
Het is gewoon de vliegpraxis die je niet hebt , daar moet je wat aan doen , met een ragbak elk weekend gaan vliegen en niet 2 vluchtjes eens in de 6 weken met meest nog schade omdat je het niet kan inschatten .
Dat hebben we je de laatste keer op het veld ook al gezegt .
Mvg Johan
Ps: Je vader heeft gelijk dat ligt niet aan de zender .
hoezo ligt dat niet aan de zender?! hoe weet jij dat?
Maar ik ben bang dat ik de FW niet vliegend door jou zal meemaken .
En dat is wel zonde van zo'n dure kist .
Mvg Johan
Maar wel een beetje aardg blijven voor elkaar he....
dank je
Als Danny vaker op de club aanwezig is, en ook vliegt, dan zal hij makkelijk deze kist kunnen vliegen. Helaas is hij maximaal eens per maand aanwezig. En dan moeten we hem nog aansporen om te gaan vliegen.
Hij heeft afgelopen vluchten veel pech gehad, maar dit moet je niet tegen gaan zitten om beter te leren vliegen.
Ik zal niet zeggen dat z'n zender nog goed is of stuk, maar er moet duidelijk meer continuiteit in zijn vliegbewegingen komen. Vooral voor een Focke Wulf moet je 1 á 2 keer in de week vliegen. En je trainer van onder tot boven kennen.
Hou daar maar rekening mee dat dat het geval zal zijnBerto moet zijn DO 'Pfeil' gereed hebben