Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoeven we dus niet serieus te nemen, pffff ;-)of niet een intrekbaar landingsgestel...
Danny zei:maar retracts zijn heel erg duur ( bijna te duur...) en als dit toestel crasht heb ik er heel veel geld aan uitgegeven.
Han zei:Bouw je toch een nieuwe!!!!!
Berto zei:Maar je hebt de tekeningen nog dus een nieuwe bouwen is geen probleem.
Danny Mulders zei:eerlijk gezegd twijfel ik nu een beetje over wel of niet een intrekbaar landingsgestel....
Dit werk nooit zo lekker, je kan namenlijk niet goed passen en meten wat met retracts erg belangrijk is dat dit goed afgesteld is.Misschien kan je de vleugel helemaal voorbereiden (incl. wielkasten) voor de inbouw van retracts.
Danny Mulders zei:'t worden of springairs, of einziehfahrwerk.de retracts...
ik kan de 75 graden unit van springair nog aankomen ( http://www.retracts.com/ , type 709) en kost omgerekend ongeveer 95 euro exclusief verzending...
einziehfahrwerk.de retracts zijn denk ik ongeschikt... de 3kg versie valt sowieso al af, de 10kg versie is schaal 1:5, en ik gok dat de 5kg versie dan ongeveer 1:8 of 1:9 is... de focke-wulf van top-flite is ongeveer 1:7 ( rond 1:6,5 volgens het boekje)
springairs zijn wel heel erg fijn, aangezien ze automatisch opengaan als de druk uit de fles wegvalt, dan hoef je tenminste geen buiklanding te maken.
ik vraag me af of ik met hulp van mijn pa zelfbouw mechanische retracts zou kunnen maken uit aluminium....
Danny Mulders zei:ik vraag me af of ik met hulp van mijn pa zelfbouw mechanische retracts zou kunnen maken uit aluminium....