Bouwverslag Top-Flite Focke Wulf FW190D-9

Waaat? geen intrekbaar staartwiel?
vreselijk,
maarre zoals Ton al opmerkte, dan verzin je zelf een constructie, dat kan je best, :yes:

Frank

Waaat? geen intrekbaar staartwiel?
vreselijk,
maarre zoals Ton al opmerkte, dan verzin je zelf een constructie, dat kan je best, :yes:

Frank

ik meen het hoor

Zitat Danny : ( al heb ik toch liever een CNC-snijder, gewoon voor de luiheid )

Is hem dus teveel werk. :lol:

Of hij heeft geen idee hoe. :oops:

Mvg Johan

PS: Danny als je toch zo iets wil maken heb Ik nog wel "Flugzeugsperholz" afval stukjes voor je.(0,8-1,0-1,5-3,0)
(afval van een CNC-Piperkit)
Kan je zo halen. :wink:

beiden :lol:

intrekbaar staartwiel komt er DEFINITIEF niet in.

p.s. bij IL2 sturmovik ( gevechtsimulatiespel) heeft de FW190D9 ook geen intrekbaar staartwiel en een meezwenkwiel...

Het word dus DEFINITIEF geen scale kist.

Zit je dan nog wel in de goede index. :?: :?: :?:

Hier gaat het over Scale modellen :lol: :lol: :lol:

Mvg Johan

Dacht echt dat ik Danny nu een beetje leerde kennen,
maar dit valt me wel een beetje tegen hoor, man je bent net pas twee weken aan het bouwen???
Ik had wel iets meer verwacht hoor :roll:

Frank

Jammer dat je nu niet naar de schaalmeeting in Oss kan (mag) komen want dat is alleen voor schaalmodellen.............

Jammer dat je nu niet naar de schaalmeeting in Oss kan (mag) komen want dat is alleen voor schaalmodellen.............
Dan blijven wij ook maar thuis :cry:

Gelukkig heeft Frank het niet voor het zeggen :banana:

Maar Danny ik had ook wel een beetje een intrekbaar staartwiel verwacht :yes:
Misschien kunnen we je met z`n allen overhalen................. :D

Jawel Danny, ook de FW-190D9 in il-2 sturmovik heeft een intrekbaar staartwiel! Geen wieldeuren maar hij wordt half de romp ingetrokken, leuk om na te maken :wink:

Hahhahaha....nou, Danny...het moet je ego wel strelen dat zo een beetje iedereen graag ziet dat jouw project een echt schaalproject wordt :D

Maar ja....wie voelt zich geroepen om voor jou dat intrekbaar gestel te maken ;)

Bob

Danny

Ik hat gedacht dat je met hulp van het forum een schaal bouwer wil worden. 8)

Respons is hier genoeg voorhanden.
Ze willen je alle wel helpen met tips. :wink:

Maar als je naar twee weken al opgeeft word je nooit een modelbouwer die een beetje schaal kan bouwen. :oops:

Ik heb er ook wel een paar jaar over gedaan om uit Balsa een fatsoenlijk model te bouwen. :cry:
Gevlogen zijn alle modellen die ik gebouwt heb. 8)
Die eersten moest je ook niet van heel dicht bij bekijken. maarja het vloog dus ik was tevreden.

en daarom juist, johan...

een intrekbaar hoofdlandingsgestel wil nog wel gaan..maar een intrekbaar staartlandingsgestel, dat is me nog iets te friemelig...

Bob Polhuis zei:
Hahhahaha....nou, Danny...het moet je ego wel strelen dat zo een beetje iedereen graag ziet dat jouw project een echt schaalproject wordt :D

Maar ja....wie voelt zich geroepen om voor jou dat intrekbaar gestel te maken ;)

Bob

Misschien denkt ook iedereen al dat het met Danny zijn FW niks gaat worden met schaal.

Mvg Johan

Danny Mulders zei:
en daarom juist, johan...

een intrekbaar hoofdlandingsgestel wil nog wel gaan..maar een intrekbaar staartlandingsgestel, dat is me nog iets te friemelig...

Waarom ga je het niet gewoon proberen.

Ik heb hier zoveel materiaal liggen (hout,balsa,alu,schroefjes,moertjes,scharnieren,enzovoort)
Dat materiaal voor staartlandingsgestel kan je zo komen halen.

Maak een tekening (met hulp van de schaalbouwers hier) :wink:

En ik geef je het materiaal daarvoor. :lol:

Mvg Johan

Pffff Oké Danny bouwt er geen intrekbaar staartwiel in. Maar om nu te zeggen dat het niks wordt........ Wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed uit, en er komen nog genoeg details op. Ik weet zeker dat het een mooi toestel wordt :D

plotterwelt zei:
Waarom ga je het niet gewoon proberen. En ik geef je het materiaal daarvoor. :lol:

Hmmmm mijn aanbod om z'n kist (te helpen) spuiten zag ie ook al niet zo zitten, :cry:
ik dacht ik zal dat manneke eens ff helpen, die verfspuiten zijn nogal al duur en je hebt er minimaal twee nodig + eventueel nog een airbrush, + een ruimte (mijn garage in dit geval)
Maar ja nu is Han de gelukkige :D

Frank

Back