Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren het hoofdtandwiel geplaatst en merk dat er 1à2mm speling op de as zit. Is dit normaal? In grote lijnen staat de Trex 600 in elkaar. Nu nog de elektronica. Wat een verschil in grote met een 450...;-)
jet ranger, dat is niet normaal, ik denk dat je een opvulring vergeten zijt?
in het zakje van de hoofdas zitten verschillende diktes opvulringen, hiermee moet je de hoofdas spelingsvrij afstellen.
de opvulringen dienen voor de verticale speling, ik vermoed dat je dat ook bedoeld, horizontale speling lijkt me onwaarschijnlijk bij een nieuwe heli en ook geen 2mm.
Wat ook nog eens zou kunnen is dat je een bearing blok in de verkeerde richting hebt staan, dus omgedraaid, let daar allemaal goed mee op, groetjes Kürt
Jet Ranger, inderdaad de bovenste bearing block moet met de tekst omhoog en de onderste bearing block moet in de tegengestelde richting ,dus met de tekst omlaag, ik heb bij die van mij enkel en alleen maar het dunne opvulringetjes moeten gebruiken.
het kan goed zijn dat je onderste verkeerd staat,...
Daar zal ik me vergist hebben!
Thanks...
Het leven van een modelbouwer kan soms hard zijn Kurt ..
Wachten op onderdelen .
Het weer .
Te veel wind .
Familiale verplichtingen .
Zender keuze .
enzoverder .........................
Maar eens op het plein .... en na een mooie vlucht .... is dat bovenstaande weer snel vergeten ....
Proost ......
Hiep hiep hoera ........
mooie set! De zender zal je zeker bevallen!
Wat zijn dat voor kabeltjes?