Net als Gertjan heb ik een Bronco XXIII te pakken gekregen, aangezien ik moest wachten op de WTC, heb ik wat andere dingen eerst gedaan.
Allereerst het aansturen van het roer en duikroeren aangepakt,
Ik heb eerst de draadmethode geprobeerd, dat werkte goed, alleen wanneer dat fout gaat zal je de hele achterkant moeten zien open te krijgen, met alle schade van dien.
Uiteindelijk maar het origineel gekopieerd en zo opgebouwd, de ruimte is erg beperkt, maar het past.
De hevel voor de duikroeren heb ik omgedraaid, uiteindelijk wordt aan de grotere hevel de servo stang bevestigd.
De uitslag van het roer is beperkt, komt eigenlijk overeen met het origineel tussen de 25 en 30 graden uitslag.
Allereerst het aansturen van het roer en duikroeren aangepakt,


Ik heb eerst de draadmethode geprobeerd, dat werkte goed, alleen wanneer dat fout gaat zal je de hele achterkant moeten zien open te krijgen, met alle schade van dien.
Uiteindelijk maar het origineel gekopieerd en zo opgebouwd, de ruimte is erg beperkt, maar het past.

De hevel voor de duikroeren heb ik omgedraaid, uiteindelijk wordt aan de grotere hevel de servo stang bevestigd.


De uitslag van het roer is beperkt, komt eigenlijk overeen met het origineel tussen de 25 en 30 graden uitslag.