Macrabbit
Vriend van modelbouwforum.nl
Dank je wel Marc.Eens geschilderd is het toch nog steeds iets beter dan het al was.
Ook voor u en je familie de fijnste wensen, tot volgend hoofdstuk in het bouwverslag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel Marc.Eens geschilderd is het toch nog steeds iets beter dan het al was.
Ook voor u en je familie de fijnste wensen, tot volgend hoofdstuk in het bouwverslag
Dank je Ron. Ook "stille" volgers zijn van harte welkom. Jij ook fijne dagen gewenst.Prachtig om te volgen in stilte Sjoerd, fijne dagen!
Bedankt weer Marc,Ik kan de gedachten voor de trap volgen. De eerste was niet echt wat mee mis, tot je nr 2 hebt gezien.
Geniet van de korte pauze , daarna veel schilder plezier.
vgr Marc
Jij ook weer bedankt voor de reactie Erwin.prachtig sjoerd zoals we van je verwacht zijn , de lat licht lekker hoog bij je![]()
Bedankt voor je reactie naamgenoot. Is natuurlijk wel één van de redenen om een verslag bij te houden.Fantastisch, wat een onwijs mooi project!! Hier is veel van te leren en op te steken!!
Dank voor je reactie Carene.Lekker bezig Sjoerd, je zou door het hoge detail niveau snel denken dat alles statisch is. Maar omdat veel op de boot ook nog werkend wordt gemaakt, vind ik het des te knapper dat je alles zo gedetailleerd en stevig houd.
Groeten en we zien mekaar!
Leuk dat je mijn verslag leest Ronald. Bedankt voor je reactie.Mooi Sjoerd!!!
Erg mooi project! Ook hier een stille volger, maar zeker onder de indruk van wat je maakt.
Uiteraard heeft iedereen wel een aantal dingen die minder leuk zijn in de hobby. Daar loop ik ook nog wel eens tegen aan, waaronder ook het spuit en schilderwerk. Ik blijf je in ieder geval verder volgen.
Hartelijk dank voor je reactie Ron. En neem van me aan dat ik slaap als een roos.Ja Sjoerd, dat is wederom een zeer mooie vooruitgang, slaap jij soms wel ?
Dit is een prachtige start van het nieuwe jaar, waarbij ik u en jouw family het beste wens voor dit nieuwe jaar.
Ook bedankt voor het delen van je mooie foto's, ik leer hier heel veel van.
Groetjes Ron.