Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Maccrabit,
Hoe heb je de kleusgaten gemaakt?
Is dat simpelweg een gaatje boren of maak je er echt een Panamakluis van?
Het maken van Panamakluizen is voor mijn project namelijk nog een hekel punt waar ik nog niet echt een betrouwbare oplossing voor heb gevonden maar wel persé goed na wil maken.
Ook voor mij is dit een erg inspirerend bouwverslag, dit is het niveau dat ik zelf wil halen met mijn huidige project maar tot nog toe heb ik nog het nodige te leren en te oefenen...
Gelukkig heb ik geen tijdsdruk.
Dank je Dennist. In de kleur wordt het nog mooier hoor. De breedte is 310 mm.Mooi gemaakt. Bijna jammer om het te spuiten.
even een domme vraag misschien maar kon het niet vinden.Hoe breed is dit schip nu?
Wat kan je hier nu als opmerking bij schrijven ?
Waaaaauuuw is wel het enige dat van toepassing is.
Om van te smullen doe gerust verder zoals je bezig bent.
vgr Marc
Wordt wel erggggggg mooi he.
Je hebt er best het tempo in, ik denk dat je komende zomer al lekker kan varen ( klaar al dan niet klaar)
Hoe krijg jij dat messing zo "kort" gebogen? Was voor mij een reden om Plexiglas te kiezen...
jammer dat ik de foto,s niet kan openen
Zo zo wat een priegelwerk, maar zeer netjes gedaan. Als je die foto's zo ziet zou je zeggen dat je bij het origineel op de werf bent.
Maak malletjes uit dun MDF / Hardbord en dan met een verffohn voorzichtig verwarmen, en dat laat het zich prima in/om de malletjes buigen.Jij gebruikt plexiglas? ik neem aan in staf vorm? Hoe buig je die dan?