Tja, dat is acrylverf. Ongeveer iedere verfproducent maakt wel acrylverf.
Ik wilde graag een spuittechniek gebruiken, acryl is ook in spuitbussen te krijgen, maar toen bleek dat daar iets was toegevoegd dat wél invrat in het depron.
Ik heb een stuk of tien oude spuitbussen staan met allerlei kleuren. Ik heb ze allemaal geprobeerd op een stuk depron, en er was maar één merk dat de depron niet oploste. Ik zal van de week eens kijken of ik dat merk nog kan krijgen. Of ik ga naar de Gamma...
(Ik heb er geen haast mee, ben toch een beetje druk op het moment, ben mijn huiskamer aan het schilderen; niet met een spuitbus, en het is ook geen depron...)
Ik had vanmorgen even wat verf gehaald bij de Praxis.. ik vond daar een rek met allerlei hobby spul met gewone acrylverf en ook wat spuitbusjes met "universele verfspray" van 't stilleven.(www.stilleven.com) In allerlei kleuren, verfbusjes van 150ml voor een euro of 5.
Ik heb vandaag even een proefstukje gespoten en het ziet er helemaal goed uit...
Overigens heb ik ook weer even mn airbrush tevoorschijn gehaald.. ben blij dat je 'm niet had geleend want de compressor gaf na 2 minuten de geest...

Maarten