Bowlus Baby Albatros

Vraagje...
Ik begin er nog niet mee maar loop er over na te denken, de eindlijsten van de vleugels zijn normale lijsten van 25 mm.
Er word ook wel draad gebruikt maar zou ik daarvoor ook wel de gelamineerde balsa kunnen gebruiken wat bij het richtingsroer en stabilo mooi lijkt en sterk is wel.
Door dit toe te passen op de vleugel word het meer schaal en dat wil ik wel graag benaderen, de breedte zou een 10 mm worden dan ongeveer.
Het is bewerkelijker maar dat is niet erg.

Lijkt me zeker mogelijk. Aan het eind misschien wat CA in het hout laten lopen, wordt het flink harder van.

Dank je @Fotor , ik had het idee ook dat het wel kon en bij de stabilo is het ook sterk wel daarom wou ik het ook graag bij de vleugel
Dan pas ik dat gewoon toe als ik zover ben.

Ik hoor hier me helemaal nog niet mee bezig te houden maar de lijm moest goed drogen (lukt vaak niet bij me) en maar met een accessoire bezig gehouden even.
Het stuur op schaal gemaakt, word niet zo mooi als wat Tjarko allemaal maakte voor op z'n Moswey 3 maar het kan er mee door en als het gelakt is helemaal wel denk ik.

Bekijk bijlage 321504

En als je dan de foto ziet moet er nog wel iets geschuurd worden, dan pas zie je het goed terwijl het gewoon er prima uitziet.

Als de buitenvorm maar goed is en dat is hij...dus dat komt wel goed...:thumbsup:

Back